از شبکه چهار سیما پخش می شود؛

مهمانی «مهمانخانه» با یک هنرمند خوشنویسِ شاعر

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۴:۴۳
کد خبر: ۷۰۹۹۷۲
مهمانی «مهمانخانه» با یک هنرمند خوشنویسِ شاعر
امیرحسین مدرس امروز در مجله ظهرگاهی شبکه چهار سیما میزبان محسن دائی نبی هنرمند خوشنویس، شاعر و خواننده می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سری جدید مجله ظهرگاهی «مهمانخانه» که از اول ماه مبارک رمضان پخش آن آغاز شده است، امروز سه شنبه (اول خرداد ماه) میزبان محسن دائی نبی هنرمند خوشنویس، گرافیست و شاعرمی شود.

امیرحسین مدرس در این برنامه با دائی نبی  در خصوص آثارش و همچنین ترجمه مناجات امیرالمومنین (ع) به شعر گفتگو می کند.

محسن دائی نبی متولد 1352 در تهران است. او فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشکده هنرو معماری دانشگاه آزاد است و رتبه ممتاز انجمن خوشنویسان ایران را در سال 69 و رتبه مدرسی را درسال 75 کسب نموده است. برپایی نمایشگاه های متعدد انفرادی و گروهی داخلی و خارجی در کارنامه هنری این خوشنویس ثبت شده اند.وی شاعر، خوشنویس، گرافیست، نوازنده ، خواننده و هنرمندی چند وجهی است.

دایی نبی نخستین آلبوم موسیقی خود را با پدرام درخشانی در حوزه هنری با نام «آخرین غزل رومی» منتشر کرد. آلبوم«گمان»دومین اثر اوست که در زمینه موسیقی عرفانی ساخته شده و «محسن دایی نبی» از اشعار مولانا و حافظ در قطعات آن بهره گرفته است. 

برنامه «مهمانخانه» به تهیه‌کنندگی سیدمحمدرضا ضرغامی  کاری از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما است که به یاد روزگار گذشته و براساس سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، تلاش می کند به خانواده‌های ایرانی برای هنرمندانه زندگی کردن اطلاعات بدهد. این برنامه  هر روز از ساعت 14:30  تا 15:30 از شبکه چهار به صورت زنده پخش می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز