فرزاد مؤتمن امیدوارم بساط پارتی بازی برچیده شود/ نمی خواهم جای مردم حرف بزنم

واکنش بی پرده کارگردان سینما به مطلب روزنامه کیهان

۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۳:۱۶
کد خبر: ۷۱۳۴۸۹
واکنش بی پرده کارگردان سینما به مطلب روزنامه کیهان
فرزاد مؤتمن کارگردان سینما درباره مطلب مندرج در روزنامه کیهان واکنش نشان داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فرزاد مؤتمن درباره مطلب روزنامه کیهان در خصوص خواسته مردم برای بازگشت هنرمندان مهاجر در صفحه شخصی خود اینگونه نوشت:

«روزنامه "کیهـان" نوشته که مردم در آرزوى محاکمه مجرمان و خائنانى مانند بهـروز وثوقى هـستند.

خب، من نمی خواهـم که به جاى مردم حرف بزنم. اما فکر می کنم، هـمین چند ماه پیش بود که مردم آرزوهـایشان رادر خیابان هـا فریاد زدند. مردم معیشت و گذران زندگى می خواهـند، هـمین و من وقتى به آنچه در اطرافم می گذرد، نگاه می کنم، آرزو می کنم که فساد بانکى متوقف شود و ریشه رانت خوارى سوزانده شود و مجرمان اقتصادى، یعنى کسانى که خزانه بانک مرکزى را خالى می کنند و پولهـائى که بعنوان وام دریافت می کنند، برنمی گردانند و بیشترین لطمه را به حیات اقتصادى کشور میزنند، به دست قانون سپرده شوند و رئیس بانک مرکزى بجاى انکه نگران تعداد سفرهـای خارجى مردم باشد، سعى در تثبیت نرخ ارز داشته باشد. آرزو می کنم که حقوق عقب مانده کارگران در بسیارى از کارخانجات و واحدهـاىی صنعتى پرداخت شود. آرزو می کنم که به درخواست هـاى معلمان و جامعه فرهـنگى کشور، توجه شود. آرزو می کنم به مسائل عدیده اى که کشاورزان با آن روبرو هـستند، از جمله مسئله بى آبى، به طور جدى پرداخته شود. ارزو می کنم با مسائلى که اقلیت هـاى قومى ما با انهـا مواجهـند، با جدیت برخورد شود. آرزو می کنم که ابتدائى ترین حقوق زنان ایرانى محترم شمرده شود و دیگر شاهـد ضرب و شتم دختران و زنان در خیابان هـا، نباشیم. آرزو می کنم که دیگر شاهـد آنچه در کازرون گذشت، نباشیم..ارزو میکنم براى جوانان کار ایجاد شود.ارزو می کنم بساط پارتى بازى، بالاخره برچیده شود و با هـمه یکسان برخورد شود...

می بینید که تعداد ارزوهـایمان بقدرى زیاد است که عملا "بهـروز وثوقى در میان انهـا گم است. حالا اگر در این میان او هـم پس از این هـمه سال بتواند به کشورش بازگردد، به هـیچ جا بر نمى خورد. "کیهـان" سخنگوى آرزوهـاى کدام مردم است؟»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز