گلایه های بهاره رهنما از حاشیه ها در گفت‌وگو با برنا؛

چرا فقط شوهرهای مرا می شمارید؟

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۹:۰۲
کد خبر: ۷۱۳۹۱۱
چرا فقط شوهرهای مرا می شمارید؟
بهاره رهنما در گفت و گو با برنا از حاشیه های فضای مجازی و برخی صحبت ها که درباره او و زندگی خصوصی اش مطرح شده است صحبت کرد. رهنما در این باره با انتقاد از نگاهی که فقط به نقاط ضعف سلبریتی ها هست، گفت: « شما که تعداد شوهرهای من را می شمارید چرا تعداد مدارک تحصیلی من را نمی شمارید.»

بهاره رهنما در گفت‌و‌گو با خبرنگار برنا درباره حاشیه های ایجاد شده در فضای مجازی علیه او گفت: ایرادی که به من گرفتند از بی سوادی آنها بود، چون جدای از اینکه آدم ها ممکن است غلط تایپی داشته باشند، حتی، عجالتا و ... رسم الخط عربی و فارسی دارد، چون از عربی وارد فارسی شده است. من به نقل از دهخدا آن را گذاشتم. اما نکته این جاست که هجومی به سمت سلبریتی ها از کانال های هدایت شده می آید که می خواهند سلبریتی ها را پیش مردم و نسل جوانان به نحوی ترور شخصیتی کنند.

وی در ادامه افزود: جریان عکس مدارک تحصیلی من هم این است که من دو بار ازدواج کردم و خیلی از آدم های این موج به ازدواج های من گیر داده اند، در صورتی که دو بار ازدواج کردن چیزی است که بین طیف بانکی، دانشگاهی و هر شغل دیگری پیدا می شود، هر خانم یا آقایی ممکن است دو بار ازدواج کرده باشد. البته ممکن است این کار امر پسندیده ای نباشد و بهتر است آدم هر ازدواجی که دارد بتواند با شرایط مناسب حفظ کند. من توئیت کردم که شما که تعداد شوهرهای من را می شمارید چرا تعداد مدارک تحصیلی من را نمی شمارید.

رهنما با بیان اینکه هر فردی هم نقطه قوت دارد هم نقطه ضعف بیان کرد: نکته ای که در ایران وجود دارد این است که افراد را بر اساس نقطه ضعف هایشان معرفی می کنند، نه نقاط قوت. من در ده سال اخیر یاد گرفتم که برای اطلاع رسانی به مردم گاهی اوقات افراد شناخته شده باید برای زحمات و نقاط قوت خودشان هم صحبت کنند.

وی در خصوص اینکه موارد زندگی شخصی من نقطه ضعف نیست توضیح داد: نقطه ضعف زنی است که در خانه می نشیند که تو سری بخورد یا هر چیزی را تحمل کند یا شرایط سخت آن زنی است که شوهر معتاد دارد یا شوهرش سه زن دیگر گرفته است و حتی شرایط اقتصادی و حمایتی خانواده را هم دارد و زندگیش را ادامه می دهد. شاید شرایط من آنقدر سخت نبوده و ما فقط تفاهم نداشتیم، ولی من انتخاب کردم سالم و شفاف زندگی کنم.

حضور+_+بهاره+رهنما+_+سفیر+آزادی+زندانیان+زن+در++خبرگزاری+برنا+

نظر شما