کارگردان جدید انتخاب می شود

برای محکومین جدید دست به قلم شدند

۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۳۸:۵۲
کد خبر: ۷۱۸۳۸۳
برای محکومین جدید دست به قلم شدند
فصل دوم «محکومین» به تهیه‌کنندگی «بهروز مفید» این روزها مرحله نگارش فیلمنامه را سپری می‌کند و تا کنون حدود ۱۰ قسمت از فصل دوم این سریال نوشته شده است. شنیده شده است که شهرام شاه حسینی قرار است فصل دوم این سریال را کارگردانی کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فصل اول مجموعه تلویزیونی «محکومین» درباره جایگزینی محکومیت محکومان قضایی به جای زندان بود. این سریال در فصب اول به صورت اپیزودیک ساخته شد و در فصل دوم هم ظاهرا قرار بر ساخت آن به شیوه فصل اول است.

فصل اول مجموعه تلویزیونی «محکومین» با تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی حسین قناعت و سیدجمال سیدحاتمی و نویسندگی محمد عبدی ساخته شد. در فصل اول این سریال 30 قسمتی، ساخت 22 قسمت به عهده سید جمال سید حاتمی بود و 8 قسمت آن را حسین قناعت ساخت.

لیلا زارع بازیگر ثابت فصل اول سریال بود و در هر اپیزود با توجه به فیلمنامه، بازیگران جدیدی ایفای نقش کردند. مسعود کرامتی، تینو صالحی، حسین مهری، علی شادمان، محمد حاتمی، مسعود کرامتی، بهادر مالکی، شیدا خلیق، سوگل قلاتیان، افسانه تهرانچی، پریسا راد، مسعود میرطاهری، امین میری،‌ آشا محرابی، سپیده خداوردی، پژمان بازغی، سیروس گرجستانی، ساغی زینتی، آتش تقی‌پور، مریم کاویانی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، نگین معتضدی، بهرام ابراهیمی، حسین محجوب، مریم سعادت ،شبنم قلی‌خانی، ملیکا شریفی نیا، بیژن بنفشه خواه، جعفر دهقان، علیرام نورائی  و ... نیز در اپیزودهای دیگر این سریال حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز