در برنامه «بدون مرز»

حامد کرزای خیانت آمریکا را فاش کرد

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۹:۵۵:۴۸
کد خبر: ۷۱۸۵۵۴
حامد کرزای خیانت آمریکا را فاش کرد
رئیس جمهور سابق افغانستان در گفت‌وگوی این هفته برنامه «بدون مرز» از خیانت های آمریکا سخن گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مرتضی غرقی در جدیدترین برنامه «بدون مرز»، پای صحبت‌های حامد کرزای رییس ‌جمهور سابق افغانستان نشسته است. کرزای به پرسش های مختلفی درباره حضور آمریکا در افغانستان، نقش وی در ناامن‌ شدن افغانستان و تخریب روابط این کشور با همسایگانش پاسخ داد. به گفته وی، آمریکا به جای مقابله با تروریسم و کشورهای حامی تروریسم، مردم افغانستان را بمباران می‌کند که این موضوع موجب ناامن شدن افغانستان شده است.

وی در بخشی از صحبت‌های خود به پشت‌پرده تخریب روابط افغانستان و ایران در زمان ریاست ‌جمهوری‌اش اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها علنا از ما می‌خواستند که روابط‌مان با ایران را قطع کنیم که این موضوع واقع‌بینانه نبود و من مقاومت کردم. اگر رفتارهای منطقی و واقع‌بینانه ایران نبود، شرایط افغانستان بدتر از این می‌شد. ما خود را مدیون دولت و مردم ایران می‌دانیم و از کمک‌های آنان در برقراری صلح در افغانستان قدردانی می‌کنیم.

«بدون مرز» یک برنامه گفت‌وگو محور است که هر هفته با اجرای مرتضی غرقی میزبان سیاست‌مداران شناخته شده دنیا می‌شود. این برنامه آیینه‌ای برای انعکاس دیدگاه‌ شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار بر ایران، منطقه و جهان است.

«بدون مرز» شنبه‌ها ساعت ۲۰ از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود. این برنامه همچنین شنبه‌ها ساعت ۲۳:۳۵ و سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۴:۰۵ از شبکه خبر بازپخش می‌شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز