در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎ شود

کارگاه طراحی پوستر با موضوع «ساخت ایران»

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۸:۰۳
کد خبر: ۷۱۸۶۱۰
کارگاه طراحی پوستر با موضوع «ساخت ایران»
دومین کارگاه طراحی پوستر با محوریت فرایند خلق ایده و اجرا به همت بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران روز‎های ۱۳ تا ۱۵ تیر، در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اشکان قازانچایی طراح گرافیک طی سه روز به آموزش حرفه‎ای طراحی پوستر به علاقمندان می‎پردازد.

متقاضیان شرکت در کارگاه می‎بایست سه نمونه از پوسترهای خود را که پیشتر طراحی کرده‎اند در ابعاد A۶ با فرمت jpg  به همراه مشخصات فردی و شماره تماس خود تا ۴ تیر، به نشانیposternacf@gmail.com ارسال کنند.

اشکان قازانچایی کارشناس گرافیک و کارشناس ارشد پژوهش هنر، طراح گرافیک و مدرس دانشگاه، عضو انجمن طراحان گرافیک ایران، مدیر هنری چندین جشنواره و نمایشگاه، بازرس اصلی اولین دوره انجمن طراحان پوستر تئاتر است که تاکنون سابقه حضور  بسیاری در جشنواره ها و نمایشگاه های متعدد داخلی و بین المللی داشته و موفقیت های بسیاری را نیز کسب کرده است.

این دومین سال پیاپی است که کارگاه آموزشی طراحی پوستر در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود. کتاب «اعلان گفتگو» که دربرگیرنده آثار منتخب شرکت کنندگان در کارگاه سال گذشته بود، به تازگی منتشر شده است.

شرکت در کارگاه  آموزش حرفه‎ای طراحی پوستر با محوریت فرایند خلق ایده و اجرا رایگان است و در پایان دوره به تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت اعطا خواهد شد. اسامی برگزیدگان جهت شرکت در کارگاه  ۹ تیر از طریق سایت فرهنگسرای نیاوران اعلام می‎شود. همچنین از آثـار طراحی شده در این کارگاه نمایشگاهی برگـزار خواهد شد. علاقمندان می‎توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۰۲۸۲۵ تماس حاصل فرمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز