ورود مهمان خارجی گران‌قیمت ممنوع؛

ناز عادل فردوسی‌پور دیگر خریدار ندارد/ وقتی قهر جواب نداد

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۱:۱۳
کد خبر: ۷۲۰۵۲۷
ناز عادل فردوسی‌پور دیگر خریدار ندارد/ وقتی قهر جواب نداد
بعد از اینکه حضور مارادونا در برنامه «۲۰۱۸» فردوسی‌پور منتفی شد و او کارلوس پویول کاپیتان سابق تیم بارسلونا را به برنامه اش دعوت کرد و ....

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این که حضور بازیکنان صاحب نام دنیا در یک برنامۀ تلویزیونی در جذاب‌تر شدن آن برنامه تلویزیونی مؤثر است و فردوسی‌پور برای متفاوت جلوه دادن برنامۀ گرانش اصولا کم نمی‌گذارد و با جذب اسپانسرهای مختلف اصولا توانسته برنامه‌ای در حد و اندازه برنامه‌های بین المللی و ویژه جام جهانی را روی آنتن ببرد شکی نیست، اما مسئولین تلویزیون ترجیح دادند در شرایط فعلی اقتصادی جامعه با حضور این مهمان گران در برنامه فردوسی‌پور مخالفت کنند تا حداقل اعتراض مردمی را پاسخگو نباشند.

فردوسی‌پور که پیش از این سابقه دعوت از لوئیس فیگو و سامئول اتوئو و ... را در برنامه‌اش داشته به دنبال این بود که با حضور کارلوس پویول در شب بازی ایران و اسپانیا اتفاق متفاوتی را در یک برنامه تلویزیونی رقم بزند، اما مخالفت تلویزیون به رغم اینکه هزینه این دعوت پرداخت شده بود کار را به قهر فردوسی‌پور کشاند طوری که حدود 3 ساعت عادل فردوسی‌پور از برنامه «۲۰۱۸» قهر کرد و احساس کرد که عدم حضورش در برنامه با کنار آمدن مسئولان تلویزیون همراه خواهد شد اتفاقی که رخ نداد و این بار تیر فردوسی‌پور به سنگ خورد تا هم هزینه کرده باشد و هم نازش را نخریده باشند.

بالاخره او در لحظات پایانی و آغاز مسابقه روی آنتن رفت، اما حال و احوال فردوسی‌پور که از چهره و لحنش در اجرا در لحظات آغازین مسابقه مشخص بود کار را به عذرخواهی از مخاطبان کشاند. او در حالی که امید داشت مدیران تلویزیون با رسانه‌ای شدن این ماجرا کوتاه بیایند‌، اما این اتفاق نیفتاد و کارلوس پویول در هتل ماند.

در این‌باره قائم مقام شبکه سه سیما این‌گونه واکنش نشان داد: یک مجری حرفه‌ای بدلیل اختلاف نظر در پرداخت چند صدمیلیونی به یک بازیکن خارجی آن هم در شرایط کنونی قهر نمی کند، شادی و نشاط مردم در شرایط فعلی مهم‌ترین موضوع رسانه ملی است، هرکس بخواهد با حاشیه‌سازی این روحیه شادی، نشاط و امید مردم را تضعیف کند به بیراهه رفته است و باید همه با هم درکنار یکدیگر دراین لحظات حساس برای موفقیت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

قابل ذکر است که برانکو دعوت عادل فردوسی‌پور را برای بازی کرواسی و آرژانتین نپذیرفته است.

پیروز قهرمانی

 

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
پولش رو اسپانسر داده مدیران چرا ناراحتن
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز