آیت الله مصباح یزدی در دیدار رئیس سازمان صدا وسیما:

تقویت قالب های جذاب و محتوای خوب را در دستور کار قرار دهید

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۸:۳۱:۴۶
کد خبر: ۷۲۱۳۳۷
تقویت قالب های جذاب و محتوای خوب را در دستور کار قرار دهید
آیت الله مصباح یزدی با تقدیراز تلاش های صدا و سیما برتمرکز ویژه بر تولیدات باکیفیت و مخاطب پسند تأکید کرد و گفت: طراحی قالب های جذاب و محتوای خوب می تواند رسانه ملی را در مسیر موفقیت با شتاب بیشتری پیش ببرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره ) در دیدار رئیس و جمعی از معاونان و مدیران ارشد رسانه ملی افزود: رسانه ای که فقط دستگاه تبلیغاتی دولت یا نظام باشد یا اینکه فقط به رضایت مردم و مخاطبانش بی اندیشد قطعا موفق نخواهد شد و به هدف نخواهد رسید.

آیت الله مصباح یزدی استفاده از متخصصان آموزش و پرورش و رسانه را برای طراحی برنامه های جذاب و اثرگذار ضروری دانست و گفت : جا دارد دلسوزانی که در صدا وسیما تلاش می کنند نقاط کمبود در این عرصه را شناسایی کنند و برای تقویت محتوایی که عرضه می شود دل بسوزانند.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به سال های شاگردی خود در محضر ایت الله بهجت (ره) اشاره و تاکید کرد: دراین سال ها من این سخن را از زبان آیت الله بهجت نشنیده بودم که یک وجه اعجاز قرآن زیبایی آن است و این مطلب را از زبان ایشان در صدا وسیما شنیدم و این نشان می دهد که صدا وسیما چقدر اثرگذار است و خود باید زیبایی را یکی از مبنای کارهای خود قراردهد.

آیت الله مصباح یزدی تلاش های مسئولان صداوسیما را درخدمت به مردم و نظام قابل تقدیر و موثر دانست و افزود : خودتان دقیق بررسی کنید که ایا دراین دو مقوله جذابیت ظاهری یا همان زیبایی و محتوا ضعف دارید یا خیر و اگر ضعفی دیدید با تمام وجود برای اصلاح آن تلاش کنید.

دراین دیدار دکتر علی عسکری هم گزارشی کوتاه از برنامه های سازمان صدا وسیما ارائه کرد و گفت: دراین برهه که دشمنان می خواهند ذهن مردم را خراب و ناامیدی ویاس را گسترش دهند مسئولیت رسانه ملی بسیار سنگین تر است و ما دراین مسیرسخت به دعا و راهنمایی های شما علمای فرهیخته نیازمندیم.

 
 

 

نظر شما
پرونده ویژه