همیشه پای کیروش در میان است

دلیل عدم حضور برانکو در برنامه فردوسی‌پور فاش شد

۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۲:۳۸
کد خبر: ۷۲۳۷۳۶
دلیل عدم حضور برانکو در برنامه فردوسی‌پور فاش شد
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس به رغم دعوت چندباره عادل فردوسی‌پور به برنامه «۲۰۱۸» نرفت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ عادل فردوسی‌پور که در برنامۀ «۲۰۱۸» به دنبال حضور کارشناسان مختلف و به خصوص مرتبط با کشورهای حاضر در جام‌جهانی است بارها از، سرمربی تیم پرسپولیس دعوت کرد تا در این برنامه حضور داشته باشد و حتی برای بازی کرواسی و آرژانتین روی او حساب ویژه باز کرده بود، اما هر بار با جواب منفی برانکو مواجه می شد.

مشخصا حمایت بی‌شائبۀ فردوسی‌پور از تصمیم‌های کیروش و اینکه قطعا برانکو به تصمیمات سرمربی تیم ملی انتقاداتی دارد و قطعا قرار نیست در این برنامه به آن پرداخته شود باعث شد که برانکو دست رد به سینۀ شبکه سه بزند.

شنیده می‌شود عادل فردوسی‌پور به دو تن از مهمانان ویژه‌اش که اتفاقا از بازیکنان مطرح و صاحب نام تیم ملی فوتبال بودند سفارش کرده بود که در برنامه به محاسن حضور کیروش در تیم ملی فوتبال اشاره شود و در خصوص نحوه کار او انتقادی مطرح نشود.

اگرچه حمایت همه جانبه رسانۀ ملی از موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان در جام‌جهانی جزو وظایف تعریف شده یار دوازدهم است و فردوسی‌پور به عنوان نماینده رسانه بایستی از منویات سازمان متبوعش در خصوص حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی دفاع کند، اما فراموش نکنیم با پایان مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی نیاز است که نقاط مثبت و منفی عملکرد کارلوس کیروش توسط کارشناسان و اهالی فن در رسالنه ملی بررسی شود تا تیم ملی فوتبال کشورمان با قدرت به مصاف حریفان آسیایی خود در جام ملت های آسیا بروند.

موفقیت تیم ملی در جام جهانی می تواند با کسب جام قهرمانی در آسیا نقطه عطفی باشد در کارنامه کارلوس کیروش و فدراسیون فوتبال ایران که قطعا رسانه ملی نیز همین هدف را دنبال می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز