با اجرای امیر حسین مدرس

ظهرهای تابستان با «مهمانخانه» شبکه چهار

۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۵:۱۳
کد خبر: ۷۲۳۸۵۹
ظهرهای تابستان با «مهمانخانه» شبکه چهار
پخش مجله ظهرگاهی «مهمانخانه» از امروز 9 تیرماه از سر گرفته می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مجله ظهرگاهی «مهمانهخانه» که در ماه مبارک رمضان هر روز با اجرای امیرحسین مدرس مهمان خانه های مخاطبان شبکه دانایی و خردورزی بود، پخش آن از امرروز شنبه 9 تیرماه از سر گرفته می شود.

بنابر این گزارش «مهمانخانه» به تهیه کنندگی سید محمدرضا ضرغامی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14 تا 15 به صورت زنده به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

امرورز در اولین قسمت از سری تابستانه این برنامه، در بخش اول امیرحسین مدرس میزبان دکتر سعیدرضا غفاری، رئیس درمانگاه چند تخصصی خدمات ژنتیک نسل امید می شود و با وی در خصوص  این مرکز و خدماتش به گفتگو می پردازد.

در بخش دوم برنامه «مهمانخانه»، پویا ودایع کارشناس نویسنده و مدرس فنون مذاکره و زبان بدن به معرفی کتاب «زبان بدن دروغگوها» نوشته لیلیان گلاس که وی ترجمه آن را بر عهده داشته است می پردازد. این کتاب به دو بخش تقسیم شده است: در بخش اول یاد می‌‌گیرید وقتی کسی به شما دروغ می‌گوید از نظر هیجانی چه اتفاقاتی برای شما می‌افتد و هوشیار بودن در این زمان‌های چالش‌برانگیز چقدر مهم است و در بخش دوم این کتاب تصویری کلی از دروغ‌گو به شما ارائه می‌دهد.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه