آخرین وضعیت فیلم حمید رضا قطبی؛

قطار آن شب به نیمه راه رسید

۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۳:۴۳
کد خبر: ۷۲۴۳۷۶
قطار آن شب به نیمه راه رسید
فیلمبرداری «قطار آن شب» که در ژانر کودک و نوجوان در حال ساخت از نیمه گذشته است و در حال حاضر فیلمبرداری آن در منطقه شیرگاه ادامه دارد.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ به گفته بهروز رشاد تهیه کننده فیلم «قطار آن شب» بیش از ۵۰ درصد از فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی حمیدرضا قطبی انجام شده است.

پیش بینی می‌شود پس از ۳۰ روز، فیلمبرداری این اثر سینمایی به پایان رسیده و وارد مراحل جلوه‌های بصری شود تا در سی و یکمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان رونمایی شود.

در فیلم «قطار آن شب» در بخش‌هایی روایت به صورت انیمیشن ارائه می‌شود.

افشین هاشمی، سیامک صفری، مریم بوبانی، بهناز نادری، بهرام شاکری و بازیگر خردسال آیلین رشیدیان در این اثر سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل این فیلم عبارتند از : نویسنده: بهروزرشاد و حمیدرضا قطبی بر اساس رمانی از احمد اکبرپور، تهیه کننده و مجری طرح: بهروز رشاد، کارگردان: حمیدرضا قطبی، مدیر فیلمبرداری: محمدرسولی، تدوین: حسن حسندوست، طراح صحنه: هومن معصومی، طراح چهره‌پردازی: ناهید علامی، صدابردار: حسین بشاش، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: واحیک خچوویان، منشی صحنه: هدیه نصیری، دستیار تهیه: میثم صانعی، عکاس: بهروز صادقی، مدیر تدارکات: داوود ناظمی، محصول شرکت سینمائی کارن فیلم.

قطار آن نیمه شب1

قطار آن نیمه شب2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز