داوران جشنواره سایه تکمیل شدند؛

رقابت در جشنواره سایه داغ می شود

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۰:۵۲
کد خبر: ۷۲۴۸۱۷
رقابت در جشنواره سایه داغ می شود
هایده صفی‌یاری، پریسا بخت‌آور، شهرام مکری، هومن سیدی و هومن بهمنش داوران بخش داستانی و تجربی جشنواره ملی-دانشجویی فیلم کوتاه سایه شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ هایده صفی یاری با تدوین فیلم «آژانس شیشه‌ای» اولین سیمرغ بلورین را از شانزدهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. از دیگر آثار مشهور او «جدایی نادر از سیمین»، «فروشنده»، «درباره الی»، «هفت دقیقه تا پاییز» و «چهارشنبه‌سوری» هستند.

پریسا بخت آور، همسر اصغر فرهادی و کارگردان است. او کارگردانی فیلم سینمایی «دایره‌زنگی» و سریال های «من یک مستاجرم»، «پشت کنکوری ها» و ... را در کارنامه خود دارد.

شهرام مکری، فیلم‌نامه‌نویس، تدوینگر و کارگردان سینما از فارغ‌التحصیلان دانشگاه سوره است و از آخرین فیلم‌ او «هجوم» است.

هومن سیدی بازیگران و کارگردانان سینمای ایران است که آخرین ساخته او فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» است که در جشنواره فجر مورد توجه قرار گرفت،.

هومن بهمنش مدیر فیلمبرداری سینمای ایران است. وی در دانشگاه  سوره تحصیلکرده است و از فیلم های او می‌توان به: «پذیرایی ساده»، «خوابم می‌آد»، «زندگی خصوصی آقا و خانم میم»، «دربند»، «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»، «ملبورن» و ... اشاره کرد.

مسابقه داستانی و تجربی بخش هایی از جشنواره سایه هستند که از امسال به صورت ملی برگزار شده است. استقبال علاقمندان در این جشنواره پررنگ  بوده و رقابت میان آثار انتخاب شده بسیار فشرده است.

‎از برنامه های جنبی این جشنواره می توان به کارگاه تدوین فیلم در روز سوم جشنواره اشاره کرد که سه شنبه دوازدهم تیرماه، ساعت 18 در سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای علاقمندان حاضر در جشنواره برگزار خواهد شد.

‎دوازدهمین جشنواره‌ی ملی-دانشجویی فیلم کوتاه  سایه دانشگاه سوره به دبیری سروش حضرتی نیکو، از تاریخ ۱۰ الی ۱۳ تیر، از ساعت ۱۴ الی ۲۲، در سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان خالد اسلامبولی برگزار می‌شود. تماشای فیلم های حاضر در این رقابت برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز