نگاهی به همراهی «سازمان مجاهدین خلق» با آمریکا علیه ایران در شبکه پرس تی وی

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۵۶:۵۰
کد خبر: ۷۲۵۲۷۱
نگاهی به همراهی «سازمان مجاهدین خلق» با آمریکا علیه ایران در شبکه پرس تی وی
شبکه پرس تی وی، نقش سازمان مجاهدین خلق به عنوان ابزار دست آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ یوسف پور انوری تهیه کننده برنامه «ایران امروز» با اعلام این خبر گفت: موضوع یاد شده با حضور کارشناسانی در حوزه های سیاسی و تاریخ انقلاب اسلامی، نماینده بنیاد هابیلیان در ایران و یکی از اعضای سابق گروهک مجاهدین خلق مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در این راستا ضمن مروری بر افزایش فعالیت گروهک مجاهدین خلق در چند ماه اخیر بر ضد ایران، تاثیر حضور جان بولتون به عنوان یکی از حامیان این گروه در دولت ترامپ در افزایش امید برای خرابکاری در ایران مورد بررسی قرار می گیرد.

خروج گروه مجاهدین خلق از لیست تروریستی آمریکا و اروپا، بررسی رفتارهای فرقه ای این گروه، مروری بر جنایت های منافقین در ایران و حوادث بزرگ تروریستی این گروه در کشور، خیانت این گروه به مردم ایران در اوج جنگ تحمیلی و تنفر مردم از آنها و جاسوسی مستمر این گروه برای دولت های خارجی به ویژه آمریکا و اسراییل از دیگر محورهای مورد بحث در برنامه «ایران امروز» است.

«ایران امروز» ساعت 01:00 بامداد چهارشنبه 13 تیر ماه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. این برنامه چهارشنبه ساعت 06:00 و 19:00 ، پنجشنبه ساعت 08:00 و شنبه ساعت 11:00 تکرار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز