به دلیل مصاحبه با یک شبکه ماهواره ای؛

حمید استیلی ممنوع التصویر شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۹:۱۵
کد خبر: ۷۲۶۱۰۴
حمید استیلی ممنوع التصویر شد
آخرین شنید ها حاکی از آن است که مدیراین سازمان صدا و سیما حمید استیلی را ممنوع التصویر کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ شهرداری منطقه ١۶ تهران برای برگزاری جشنی در روز ١۵ تیرماه ٩٧ از تمام قهرمانان این منطقه دعوت کرده است، اما چون این مراسم پخش زنده تلویزیونی دارد به برگزار کننده مراسم اعلام کردند از دعوت حمید استیلی، که از مفاخر ورزش محله نازی آباد به حساب می‌آید، خودداری کنند چراکه او فعلا ممنوع التصویر است

حمید استیلی در جریان بازی‌های ایران در جام جهانی بعد از مسابقه ایران و مراکش در سن پترزبورگ جلوی ورزشگاه محل برگزاری این مسابقه با شبکه ماهواره ای من و تو مصاحبه ای داشت که ظاهرا دلیل ممنوع التصویری او از سوی سازمان صدا و سیما این موضوع بیان شده است.

مدیر تیم ملی امید در واکنش به این مساله اعلام کرده است که از ممنوع التصویری به خاطر پایبندی به اخلاق و پاسخگو بودن استقبال می کند.

او در این باره در گفت و گویی بیان کرده است: بعد از جام جهانى ٩٨ خیلى کشورها اقامت و پاسپورت می دادند؛ اما من نرفتم. چرا که وطن و مملکتم را دوست دارم و دلم می خواهد آن ایرانی هایی هم که رفته اند برگردند چون ایران با تمام ایرانی ها زیبا می شود. هر بار به کشورهاى دیگر می روم و یا در ملاقات با مربیان خارجى که به ایران می آیند، همواره از خوبى های کشورم می گویم و برایشان تصویر خوبی از سرزمینم ترسیم می کنم تا باعث شود ایرانی هایی که از وطن رفته اند، برگردند و مربی های خارجی نیز تصویر خوبی از کشورمان داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز