تکذیب یک خبر؛

شایعه برای شهاب حسینی...

۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۶:۵۰
کد خبر: ۷۲۷۱۴۶
شایعه برای شهاب حسینی...
پس از انتشار اخباری مبنی بر حضور شهاب حسینی در سریال تاریخی «سلمان فارسی»، مدیر تولید این پرژه هر گونه مذاکره با حسینی برای حضور در این سریال را تکذیب کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ داوود میرباقری که از مدت ها قبل در صدد ساخت سریال تاریخی «سلمان فارسی» بود در آخرین اظهار نظر در این باره گفته قرار است تا پایان امسال این سریال عظیم، جلوی دوربین برود و شاید تا پنج سال دیگر به آنتن تلویزیون برسد.

تولد، هجرت و ظهور اسلام و حضور سلمان در شهرهای مکه و مدینه و همراهی او با پیامبر اسلام(ص) از جمله مهمترین بخش ها و داستان های این سریال تلویزیونی است

در روزهای اخیر در فضای مجازی اخبار مختلفی درباره حضور شهاب حسینی در نقش سلمان در این سریال منتشر شد، اما مدیرتولید سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» این خبر را تکذیب کرده و گفته هنوز درباره نقش سلمان و حتی بازیگران اصلی کار داوود میرباقری و مشاوران به جمع‌بندی نرسیده‌اند ولی بدون شک در گزینه‌های این نقش شهاب حسینی قرار ندارد. او جزو بازیگران صاحب‌نام، توانمند و حرفه‌ای دنیای سینما و تلویزیون است اما خبر مربوط که به واسطه گمانه‌زنی‌ها و رایزنی‌های رسانه‌ای به دست آمده، صحت ندارد.

مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» بازیگرانی از کشورهای ایران، ترکیه، ارمنستان و مراکش خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز