چهارمین خواننده هم به فیلم یعقوب غفاری پیوست؛

ماموریت غیر ممکن برای خواننده پاپ

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۶:۰۵
کد خبر: ۷۲۹۳۵۶
ماموریت غیر ممکن برای خواننده پاپ
محمد علیزاده، خواننده پاپ پس از اجراهای حامد همایون، امیرعباس گلاب و رضا یزدانی در فیلم‌سینمایی «ماموریت غیر ممکن» به این فیلم پیوست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ۸۰ درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماموریت غیر ممکن» به کارگردانی یعقوب غفاری با اجرای رضا یزدانی در شهرک غزالی به پایان رسید.

علی اوجی، سارا خوئینی ها، پادینا رهنما، مهران رجبی، نسرین نصرتی، یوسف صیادی، مینا جعفر زاده، عسل قرایی و پژمان بازغی با هنرمندی جمشید هاشم پور و محمدرضا شریفی نیا و... از بازیگران این مجموعه هستند.

به گفته یعقوب غفاری کارگردان این فیلم‌، ماموریت غیر ممکن تلاش می کند با حفظ احترام به بیننده و ایجاد فضایی شاد یک کنسرت سینمایی را با موضوع تولید ملی به مخاطب عرضه کند.

فیلم سینمایی «ماموریت غیر ممکن» یک طنز اجتماعی با محوریت فرار مغزها و تولید داخلی است و خوانندگان در فیلم ماموریت غیرممکن در نقش خود حضور خواهند داشت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: کریم عاشق خوانندگی است و بدون اینکه بداند دلداده ماموری شده که ماموریت دارد فرمولی را از دانشمندی سرقت کند .پس از متوجه شدن این داستان کریم، ۲ راه بیشتر ندارد.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: محمود فلاح، مجری طرح و کارگردان: یعقوب غفاری، نویسنده: اباریس تنظیفی، فیلمبردار: محمد ابراهیمیان، مدیر تولید: امیر اسکندری، طراح چهره پردازی: امید گل زاده، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:حمید رضا غفار زاده، صدابردار:جعفر علیان، آهنگساز: امین غفاری، طراح بدلکاری: علیرضا فتحی طراحان لباس:ساناز هاشم پور و تکتم رضایی، جلوه های بصری:حسن پیله ور، صداگذار:محسن روشن، تدوین:یعقوب غفاری، عکاس:نادر فوقانی و مشاور رسانه ای:مریم حضرتی.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز