نمایشگاه آزاد گروهی/ به میزبانی گالری شروه؛

نمایشگاه نیکوکاری گروهی از هنرمندان/ گرافیک، نقاشی و عکس

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۸:۳۶
کد خبر: ۷۳۰۶۸۵
نمایشگاه نیکوکاری گروهی از هنرمندان/ گرافیک، نقاشی و عکس
نمایشگاه گروهی هنرمندان تجسمی ویژه پشتیبانی از کودکان کار به کوشش گروه هنری قاصدک سبز به سرپرستی پروانه قاسمی و هانی نجم با همکاری بنیاد فردوسی در تاریخ جمعه ۲۲ تیر ۱۳۹۷ از ساعت ۱۷ در گالری شروه تهران با حضور هنرمندان برجسته از جمله استاد وحید اینانلو و پیمان بانی‌شرکا، هنرمندان پیشکسوت گشایش می‌یابد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این نمایشگاه هنری به مدت ۵ روز از تاریخ ۲۲ تا ۲۷ تیر ۱۳۹۷ همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برای بازدید فرهنگ دوستان برپا شده است.

این نمایشگاه نیکوکاری با حضور ٢٤ هنرمند و با ٥٠ اثر با هدف معرفی هنرمندان جوان هنرهای تجسمی در ۳ بخش گرافیک، عکس و نقاشی برپا شده است.

شایان ذکر است، پیمان بانی‌شرکا که پیشینه مشاوره و طراحی بیش از یک دهه برای سازمان جهانی یونیسف و صندوق کودکان سازمان ملل متحد را دارد با دو اثر ویدیو آرت و چیدمان در این نمایشگاه حضور دارد.

گفتنی است نمایشگاه آزاد گروهی گرافیک، نقاشی و عکس شامل اثرهایی از هنرمندان هم‌روزگار نرگس صافی، پیمان بانی شرکا، علی‌اصغر آقاجانی، فاطمه افتخاری، وحید اینانلو، مریم بنای‌شاهانی، زهره باباخانی، بهنام جعفرنژاد، الهام چراغی، شیما چمنی، سمانه فیض‌آبادی، فرزان فرهنگی، نیلوفر خاکساری، شهناز دبیریان تهرانی، سارا رجبی، محمد شهبازی، مهسا طاهرخانی، سبا علامه، نازنین عباسی، مریم عرب‌زاده، سید علی‌اکبر متین‌گو، آزاده مجدی و مهتاب تات با نگاهی نوآورانه و خلاق می باشد.

گفتنی است این نمایشگاه هنری از تاریخ جمعه ۲۲ تیر ۱۳۹۷ از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در گالری شروه به نشانی تهران، خیابان فاطمی، خیابان دایمی، کوچه خجسته، پلاک ۹ گشایش می‌یابد و ورود برای همه دوستداران فرهنگ و هنر آزاد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز