تازه ترین آمار فروش فیلم های در حال اکران؛

هزار پا رکورد خودش را هم زد

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۳۴۲۰۳
هزار پا رکورد خودش را هم زد
فیلم سینمایی «هزارپا» بالاخره به صدر جدول فروش کل فیلم های در حال اکران رسید و در ادامه رکوردزنی های خود در سینمای ایران یک گام تا رسیدن به پر فروش ترین فیلم سینمایی تاریخ سینمای ایران فاصله دارد. این فیلم تا امروز به جز دو رکورد پرفروش ترین و پر مخاطب ترین فیلم تاریخ سینمای ایران بقیه رکوردها را در سینما از آن خود کرده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم سینمایی «هزارپا» با فروش 13 میلیارد و 850 میلیون تومان پس از 22 روز اکران در صدر جدول فروش فیلم های در حال اکران ایستاده است. این فیلم همچنین رکورد فروش هفتگی را که در اختیار خودش بود زد و هفته گذشته با فروش هفتگی 5 میلیارد تومان در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفت. «هزارپا» در 135 سالن سینما همچنان به کار خود ادامه می دهد.

فیلم سینمایی «تگزاس» در جایگاه دوم هر دو جدول فروش کل و هفتگی قرار داردف این فیلم با فروش 13 میلیارد و 700 میلیون تومان در مجموع و با فروش هفتگی 480 میلیونی نزدیک 100 روز روی پرده های سینما بوده است و در حال حاضر 80 سال را در اختیار دارد. پس از این فیلم فیلم سینمایی «خجالت نکش» قرار دارد این فیلم با فروش 4 میلیارد و 600 میلیونی در جایگاه سوم جدول فروش کل و با فروش هفتگی 111 میلیونی در جایگاه هفتم جدول فروش قرار دارد این فیلم در حال حاضر 30 سالن سینما در اختیار دارد و 86 روز روی پرده بوده است.

«عصبانی نیستم» جایگاه چهارم فروش را در اختیار دارد، این فیلم در حال حاضر در 5 سالن سینما اکران می شود و پس از 86 روز 3 میلیارد 480 میلیون فروش داشته است. «عصبانی نیستم» هفته گذشته 23 میلیون فروش داشته است و در جایگاه دهم جدول فروش هفتگی است. فیلم سینمایی «چهار راه استانبول» که اکران خود را با «عصبانی نیستم» شروع کرد در کنار این فیلم در جایگاه پنجم فروش کل ایستاده است و فعلا با اکران در 12 سالن سینما 3 میلیارد و 430 میلیون فروش داشته است. این فیلم در هفته گذشته با فروش 20 میلیونی در جایگاه 12 جدول فروش هفتگی قرار داشت.

فیلم سینمایی «دشمن زن» که هفته های گذشته با برخی از حاشیه ها درگیر بود پس از 44 روز اکران به فروش 3 میلیارد و 30 میلیونی رسیده است جایگاه ششم را دارد در جدول فروش هفتگی این فیلم با فروش 297 میلیونی در جایگاه چهارم این جدول قرار دارد. «دلم می خواد» هم در جایگاه هفتم فروش کل قرار دارد این فیلم پس از 37 روز اکران یک میلیارد و 560 میلیون فروش گرده است در جدول فروش هفتگی هم این فیلم با فروش 107 میلیونی در جایگاه هشتم فروش قرار دارد. فیلم «درکوب» با فروش یک میلیارد و 300 میلیونی در جایگاه هشتم فروش قرار دارد این فیلم در هفته گذشته با فروش 284 میلیونی رتبه پنجم جدول فروش هفتگی را در اختیار داشت.

فیلم سینمایی «خاله قورباغه» که شروع چندان خوبی در گیشه نداشت این روزها وضعیت بهتری را تجربه می کند این فیلم با فروش یک میلیارد و 100 میلیونی در جایگاه نهم فروش کل قرار گرفته است و با صعود دو پله ای در جدول فروش هفتگی با فروش 330 میلیون تومانی در جایگاه سوم جدول فروش هفتگی قرار دارد.فیلم سینمایی «به وقت خماری» پس از 30 روز اکران در 80 سالن سینما تا امروز یک میلیارد و 30 میلیون فروش کرده است و در جایگاه دهم فروش قرار دارد این فیلم با فروش هفتگی 209 میلیون تومانی در جایگاه ششم جدول فروش هفتگی است.

فیلم سینمایی «در وجه حامل» در جایگاه یازدهم فروش است. این فیلم پس از 44 روز اکران 184 میلیون فروش داشته است. این فیلم در حال حاضر در 7 سالن سینما اکران می شود. در جایگاه دوازدهم فروش کل فیلم «کاتیوشا» قرار گرفته است که اکران خود را تازه در سینما ها شروع کرده است. این فیلم در عرض 3 روز اکران 120 میلیون فروش داشته است. پس از این فیلم «مرداد» قرار گرفته است که با فروش 95 میلیونی در 9 سالن در جایگاه سیزدهم قرار دارد. در نهایت در جدول فروش «من دیوانه نیستم» قرار گرفته است این فیلم پس از 3 روز اکران با فروش 40 میلیونی در حال حاضر در جایگاه چهاردهم جدول فروش کل قرار دارد.

با توجه به شروع اکران دو فیلم «کاتیوشا» و «من دیوانه نیستم» که هر دو در ژانر کمدی هستند باید دید چه تغییراتی در وضعیت اکران و فروش دیگر فیلم ها ایجاد خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز