مدیر پردیس سینمایی آزادی در گفت و گو با برنا؛

سینماهای شهرداری به این راحتی آتش نمی گیرند

۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۴۵:۵۷
کد خبر: ۷۳۷۵۰۱
سینماهای شهرداری به این راحتی آتش نمی گیرند
در ادامه بررسی وضعیت ایمنی سینماهای ایران از لحاظ وضعیت اطفاء و اعلام حریق با رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی آزادی صحبت کردیم. سعیدی پور وضعیت سینماهای شهرداری را مطلوب توصیف کرد و گفت این سینماها طوری طراحی شده اند که ضریب اطمینان در آن ها رعایت شده است.

پردیس سینمایی آزادی در خصوص آتش سوزی یادآور خاطره تلخی برای اهالی سینما است. این سینما دو بار در سال های 55 و 69 دچار حریق شد اما این آتش سوزی ها نتوانستند به این سینما آسیبی برسانند تا در نهایت سال 76 آتش با سرعت این سینما را بلعید و نزدیک یک دهه طول کشید تا این سینمای حوزه هنری مجددا با مشارکت شهرداری تهران سرپا شود.

رضا سعیدی پور مدیر یکی از پر مخاطب ترین سینماهای کشور درخصوص ایمنی پردیس سینمایی آزادی به برنا گفت: سینماهایی که شهرداری ساخته است از سطح امنیت خوبی برخوردار است. این سینماها طوری طراحی شده است که ضریب اطمینان از اعلام و اطفاء حریق و ... رعایت شده است.

او درباره هزینه های ایمن سازی سینما گفت: البته سینما آزادی برای ایمنی متحمل هزینه های بیشتری شده است، ولی خوشبختانه الان از لحاظ ایمنی مشکلی نداریم.

مدیر پردیس سینمایی آزادی با تاکید بر این موضوع که این سینما در حال حاضر مشکلی ندارد در پایان گفت: برای اطمینان از عملکرد ایمنی منظم از طرف آتش نشانی برای بازدید از سینما می آیند. و این پردیس سینمایی هم از سیستم اطفاء حریق و هم اعلام حریق بهره می برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز