بررسی حضور بازیگران در عرصه اجرا؛

دانیال عبادی هم مجری شد!

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۵۱:۰۹
کد خبر: ۷۴۰۶۰۰
دانیال عبادی هم مجری شد!
دانیال عبادی پس از محمدرضا گلزار دومین مجری شبکه سه است که به میدان می آید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ با پخش «هفت در سه» و «برنده باش» از آخر هفته در شبکه سه و شروع اجرای محمدرضا گلزار و دانیال عبادی، بازار حضور بازیگران در عرصه اجرا داغ تر می شود. دربازه حضور محمدرضا گلزار و اجرای «برنده باش» بارها نوشته ایم اما واقعا مبنای انتخاب دانیال عبادی برای اجرای مسابقه چیست؟

این بازیگر موفقیت خاصی در سینما نداشته و از سال 93هم در هیچ فیلم و سریالی بازی نکرده است. چه ویژگی خاصی باعث شده اجرای یک برنامه را به او بسپارند؟

انتخاب این بازیگر با اعتراض برخی مخاطبان در صفحه اینستاگرام علی فروغی، مدیر شبکه سه مواته شده است. ماجرا از این قرار است که روز گذشته علی فروغی تیزرهای این دو مسابقه را در صفحه اینستاگرامش قرار داده و به شیوه روابط عمومی شبکه ها مردم را به پخش آن ها دعوت کرده است.

درباره این عملکرد مدیر شبکه سه و اینکه آیا یک مجری با اعلام برنامه های شبکه تحت مدیریت‌ش می تواند مردمی بودن خودش را ثابت کند یا خیر در آینده به طور مفصل صحبت خواهیم کرد. اما فعلا سوال ماهم مثل برخی کاربران از آقای مدیر این است که واقعا حضور همزمان دو بازیگر در شبکه سه چه معنایی دارد؟

یک نفر پرسیده: مسابقه اطلاعات عمومی با رضا گلزار و دانیال عبادی چه ربطی به گسترش فرهنگ مطالعه دارد؟ و شخصی دیگر نوشته: تو رو خدا دنبال یک مجری توانمند و با دانش باشید، چرا یک چهره را بدون داشتن هیچ تخصصی مجری می کنید؟ یا فردی نوشته: ترسم از این است که تجمیع سلبریتی ها محتوا را تهی کند و...

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز