مهمان برنامه سفیران؛

سفیر کشور بزرگترین ذخایر نفتی جهان در رسانه ملی

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۰۰:۲۳
کد خبر: ۷۴۱۴۹۹
سفیر کشور بزرگترین ذخایر نفتی جهان در رسانه ملی
دهمین قسمت برنامه سفیران پنج شنبه 25 مردادماه ساعت 20 میزبان " آقای خسوس گونزالس سفیر جمهوری بولیواری ونزوئلا در ایران خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سفیر ونزوئلا در ایران در این برنامه پیرامون موضوعاتی مانند بحران های ارزی و اقتصادی ونزوئلا، مبارزات ونزوئلا با سیاست های ایالات متحده امریکا، کالاهای مورد نیاز ونزوئلا برای صادرات ایران به این کشور و.... به گفتگو می نشیند.

برنامه " سفیران" با محوریت بازنمایی تجارت خارجی ، روابط اقتصادی و دپیلماسی سیاسی – فرهنگی جمهوری اسلامی ایران تهیه و تولید شده است.

این برنامه در دفتر یا اقامتگاه خود سفیران و مکان های کمتر دیده شده دیپلماتیک تصویر برداری شده است و درباره موضوعاتی چون، تمایلات کشورهای جهان از محصولات ایرانی، نحوه صادرات به سایر کشورها و تسهیلاتی که سفارتخانه‌ها ارائه می‌کنند، نگاه سفرا به کالاهای ایرانی و نظرشان درباره حذف دلار از معاملات فی مابین و موراد بسیاری از این دست در فضای صمیمانه به گفت‌وگو می‌نشینند.

برنامه تلویزیونی " سفیران" کاری از گروه اقتصاد شبکه پنج سیماست که به تهیه کنندگی و اجرای عبداله عبدی ساعت 20بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز