شنبه و یکشنبه این هفته در مجله صبحگاهی شبکه دو؛

اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال و اسماعیل عفیفه، تهیه کننده تلویزیون مهمانان «از فراز الوند»

۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۹:۳۵
کد خبر: ۷۴۴۷۱۳
اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال و اسماعیل عفیفه، تهیه کننده تلویزیون مهمانان «از فراز الوند»
پیشکسوت استقلال و بازیکن سابق تیم ملی و تهیه کننده سریال های زمانه، پریناز، آنام و ... مهمانان مجله تصویری صبحگاهی از فراز الوند می شوند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اصغر حاجیلو و اسماعیل عفیفه، شنبه و یکشنبه هفته جاری، مهمانان مجله تصویری صبحگاهی "از فراز الوند" می شوند.

مجتبی احمدی، تهیه کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: شنبه این هفته، پرونده مد را در برنامه می بندیم و در هفته جاری، با موضوع کار، کارمند میزان حضور فعال و بازده کاری اقشار مختلف جامعه را در برنامه بررسی می کنیم.

سردبیر این برنامه تلویزیونی افزود: در برنامه پیش رو قرار است، اصغر حاجیلو، پیشکسوت تیم استقلال در روز شنبه مهمان مهدی هژبری، کارشناس ورزشی برنامه خواهد شد تا از تاثیرپذیری بازیکنان فوتبال در خصوص مدهای پوششی، ظاهری در دوران بازی و مربیگری خود صحبت کند.

احمدی عنوان کرد: غزاله پورخاکی، کارشناس فرهنگ و ادب برنامه، روز یکشنبه در کنار مجریان برنامه، محیا اسناوندی و محمودرضا قدیریان، میزبان اسماعیل عفیفه، تهیه کننده تلویزیون خواهد بود تا چند و چون شغل تهیه کنندگی در حوزه سریال را بررسی کنند و افراد فعال در اینگونه برنامه سازی را به لحاظ جایگاه شغلی، دستمزد، امنیت شغلی و ... تحلیل و بررسی نمایند.

وی ادامه داد: از این هفته، روزهای دوشنبه با کارشناس شهری برنامه، دکتر ساعدی به تحلیل مسایل شهری و شهروندی می پردازیم و شغل و حرفه شهربان، با توجه به موضوع هفته در برنامه از فراز الوند بررسی خواهد شد.

تهیه کننده این برنامه تلویزیونی خاطرنشان کرد: محمد مبین، کارشناس اجتماعی برنامه و عباس غفاری، کارشناس تئاتر و سینما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه موضوع محوری برنامه را در حوزه تخصصی خود  با حضور مهمانان ویژه واکاوی خواهند کرد.

گفتنی است، برنامه زنده "از فراز الوند" روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ٧:٣٠ صبح به تهیه کنندگی مشترک مجتبی احمدی و حمیدرضا معدنچی در گروه دانش واقتصاد از شبکه دو سیما پخش می شود.

2544336

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز