در گفت و گوی اختصاصی با برنا عنوان شد؛

بازیگر سریال «پدر» خواننده شد

۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۴۵۰۲۰
بازیگر سریال «پدر» خواننده شد
نیما رئیسی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها با سریال «پدر» مهمان هرشب خانه هایمان می شود، به فعالیت خود در حوزه موسیقی اشاره کردو گفت: در حال حاضر تمرکز خود را بر اجرای زنده موسیقی گذاشتم.

نیما رئیسی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار برنا ضمن اشاره به فعایت موسیقی خود و برگزاری کنسرت گفت: من این روزها درگیر کار موسیقی هستم و برای اجرای زنده موسیقی برنامه ریزی می‌کنم و به عنوان برنامه پیشه رو، موسیقی برای من در کنار بازیگری یک فضای جدی است و وقت و انرژی و ذهنم را درگیر خودش کرده است.

بازیگر سریال «پدر» در خصوص سبک و سیاق موسیقی خود اضافه کرد: من به دلیل تعلق خاطری که به اُلد سانگ‌ها و یا به عبارتی دوره های پیشین موسیقی ایران دارم، ترجیح می دهم این نوع موسیقی را تجربه کنم. ضمن اینکه طی چند سال گذشته، تمام تلاش و تمرین‌های لازم را برای رقم زدن یک اتفاق به شکل کاملا حرفه ای، درست و اصولی  انجام دادم.

رئیسی در مورد موسیقی ضعیف و بی‌پایه‌ی برخی از خواننده های این روزها عنوان کرد: وقتی چنین موسیقی می‌شنوم اعتماد به نفس بیشتری نسبت به کار خودم که طبق اصول  و درست پیش می رود، پیدا می کنم.

بازیگر سریال «پروانه» یادآور شد: من به موسیقی پاپ در دهه 30 تا 50 علاقه مند هستم و احساس می کنم این موسیقی به اندازه کافی شنیده نشده یا حداقل به گوش نسل جدید نرسیده است. ضمن اینکه اجرای زنده موسیقی یک بحث کاملا مجزا است، در حال حاضر به طبع دیگر امکان اجرای موسیقی نسل های گذشته وجود ندارد چراکه خیلی از این خواننده ها در  قید حیات نیستند. به همین جهت برای من جذاب است که با یک فرمت ایده آل؛ یعنی با یک ارکستر حرفه ای و کاربلد این موسیقی ها را به صورت آنسامبل و آنپلاگد اجرا کنیم.  

دوبلور انیمیشن «شگفت انگیزان» با تاکید بر زنده اجرا شدن تمام قطعات در کنسرت پیش روی خود گفت: خیلی از کارهای موسیقیایی که ساخته می شوند و روی استیج اجرا می‌شوند، از فضای دیجیتال کمک می گیرند اما در مورد جنس اجرای موسیقی مورد علاقه من هیچ اتفاق دیجیتالی در کار نیست، در کنسرت ما هر اتفاقی که می افتد کاملا ملموس و واقعی است. نوازنده زنده و واقعی  می نوازد و سمپلی در کار نیست، من خیلی بر این موضوع تاکید می کنم چون شما به عنوان مخاطب می آیید که یک موسیقی زنده بشنوید.

رئیسی در پاسخ به دلیل روی آوردن خود به خوانندگی و اجرای موسیقی افزود: دغدغه من خواننده شدن نیست، حسی که نسبت به این نوع از موسیقی دارم و آن را با دیگران به اشتراک بگذارم دغدغه اصلی من است داشتن مخاطب انبوه هدف من نیست. همین که تعدادی با من همراه می شوند که با من هم سلیقه اند برای من کافی است.

بازیگر «میوه ممنوعه» خاطرنشان کرد: چشم و گوش مخاطبان به فیلترها عادت کرده اند  دیگر هیچ چیزی واقعی و اصیل نیست و هرچیزی که ما می بینیم و یا می شنویم به طور بی رحمانه و کلیشه وار، زیبا می شوند بنابراین وقتی می خواهم موسیقی بدون فیلتر منتشر کنم ممکن است ابتدا آن را پس بزنند یا با استقبال خوبی مواجه نشود و این مسئله کمی کار را برای من سخت می کند. شاید در نگاه اول چیزی که شما می بینید کمی کسالت آور و قدیمی باشد اما قطعا یک کار ضبط شده با اجرای زنده متفاوت است و مطمئنا بعد از اجرای کنسرت نظر خیلی ها تغییر خواهد کرد.

nimaraeesi

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز