مجتبی احمدی: کاوه خداشناس از حرفه بازیگری و تجربه در سریال «پدر» خواهد گفت؛

بازیگر سریال «پدر» مهمان از فراز الوند می شود

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۰۰:۱۶
کد خبر: ۷۴۶۸۴۵
بازیگر سریال «پدر» مهمان از فراز الوند می شود
بازیگر سریال «پدر» مهمان مجله صبحگاهی «از فراز الوند» به تهیه کنندگی مجتبی احمدی و حمیدرضا معدنچی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کاوه خداشناس بازیگر سریال «برادر» که این روزها سریال «پدر» را روی آنتن شبکه دو دارد مهمان محیااسناوندی و محمودرضاقدیریان مجریان برنامه و عباس غفاری (کارشناس تئاتر وسینما ) در برنامه «از فراز الوند» خواهد بود.

مجتبی احمدی سردبیر و تهیه کننده این برنامه تلویزیونی در گفت و گو با خبرنگار برنا گفت: کاوه خداشناس بازیگر سریال «پدر» که این روزها با نقشی متفاوت در این مجموعه تلویزیونی می درخشد را از بازی خوبش در فیلم سینمایی «خداحافظ رفیق» بهزاد بهزادپور که با او هم بازی بودم به خاطر دارم.

احدی اضافه کرد: کاوه خداشناس بازیگری کاربلد و با استعداد است که از فرصت ایفای یک نقش خاکستری در سریال پدر به خوبی برآمده است. او فردا با ما خواهد بود و از چند و چون این حرفه و بازی در سریال بهرنگ توفیقی خواهد گفت.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه چهارشنبه ها روز تخصصی تئاتر و سینما در برنامه ما است با اشاره ای به آمار فروش تولیدات سینمایی و نمایشی، میزان استقبال مخاطبان از سالن های سینما و تئاتر را بررسی خواهیم کرد.

مجله صبحگاهی فراز الوند به تهیه کنندگی حمیدرضا معدنچی و مجتبی احمدی از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 7:30 با اجرای محمودرضا قدیریان و محیا اسناوندی و محمد مبین (کارشناس حوزه اجتماعی و اقتصادی)، محمدرضا یزدان پرست(کارشناس_مجری حوزه اخبار) از شبکه دو سیما روی آنتن می رود. مهدی هژبری (ورزشی)، غزاله پورخاکی (فرهنگ و ادب)، عباس غفاری (تئاتر و سینما) و مینا پورنیا کارشناسان بخش های مختلف این برنامه تلویزیونی هستند.

6f926034-44da-42fe-9026-2640fbd2557f

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز