فرهنگسرای تهران برگزار می کند؛

جشن زمین سبز در ویژه برنامه باران کرامت

۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۳۲:۵۴
کد خبر: ۷۴۸۹۶۸
جشن زمین سبز در ویژه برنامه باران کرامت
فرهنگسرای تهران با هدف ارتقاء فرهنگ نظافت و بهداشت و تاکید بر کاهش و تفکیک زباله از مبداء ویژه برنامه جشن زمین سبز را برگزار می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ جشن زمین سبز برنامه ای است که با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه 22 و سرای محله هوانیروز در پارک سلامت برگزار میشود . این برنامه که در قالب اجرای نمایش ، توسط گروه ترمان ، نقاشی دیواری ، اموزش کاردستی با مواد دور یختنی ، و اهداء جوایز. به خانواده های و شهروندان منطقه 22 نحوه تفکیک زباله، راههای حفاظت از محیط زیست و اموزش به کودکان را برگزار می کند.

در اغلب کشورهای پیشرفته، یکی از مهم ترین مشکلات محیط زیست زباله و معضلات ناشی از آن است. امروزه به دلیل گسترش فرهنگ شهرنشینی، مقوله تامین بهداشت جامعه شهری، حفظ محیط زیست و ... از جمله مهم ترین عواملی است که باید مورد توجه قرار گیرد. اهمیت حفظ محیط زیست ایجاب می کند تا حد امکان پسماندها تفکیک و جداسازی شوند. بدین منظور در سال های اخیر در کشور ما طرح تفکیک زباله در مبدا در بعضی از کلان شهرها از جمله تهران و مشهد آغاز شده است. متاسفانه علی رقم آموزش های عمومی و فرهنگ سازی، همچنان بازیافت و تبدیل زباله در کشور، در گام اول ثابت و بی حرکت مانده است. 

برگزاری بازارچه زنان کار افرین ، فروش دسرهای تابستانی به نفع خانواده های بد سرپرست و بی سرپرست ، بازی وسرگرمی نیز در این برنامه برگزار خواهد شد .

این برنامه سه شنبه 13 شهریور در پارک سلامت به نشانی ، خیابان هوانیزوز ، پارک سلامت برگزار خواهد شد . علاقمندان جهت اطلاع از برنامه می توانندبا شماره تلفن 44143777 تماس حاصل نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز