هیات رسانه ای عراقی؛

بازدید هیات رسانه‌ای عراقی از شبکه پرس تی‌وی

۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۹:۲۴
کد خبر: ۷۴۹۸۳۱
بازدید هیات رسانه‌ای عراقی از شبکه پرس تی‌وی
هیات رسانه ای عراقی امروز چهارشنبه از شبکه پرس تی وی بازدید و با خبرنگاران، سردبیران و مسئولان بخش‌های مختلف این شبکه برون مرزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ قیس عیسی زاده، سرپرست این تیم رسانه‌ای و عضو موسسه فرهنگی هنری العطا در نجف اشرف علت سفر خود به ایران را بهره‌مندی و استفاده از تجارب جمهوری اسلامی ایران در عرصه رسانه‌ای عنوان کرد و افزود: ایران سال‌هاست در عرصه رسانه‌ای بین المللی فعالیت می‌کند و توانسته به جایگاه خاصی در میان شبکه های انگلیسی زبان منطقه و جهان دست یابد. از این رو، آگاهی از چالش ها، موانع و راهکارهای پیشرفت می تواند برای رسانه‌های عراقی که قصد ورود به چنین عرصه‌ای را دارند، بسیار مفید و تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره با نقش مثبت شبکه پرس تی وی در انعکاس رویدادهای منطقه به ویژه اتفاقات کشور عراق، خاطرنشان کرد: مردم عراق همانند دیگر کشورهای همسایه به پرس تی وی به عنوان یکی از معتبرترین منابع خبری در میان شبکه‌های انگلیسی زبان نگاه می کنند و اغلب خبرهای مورد نیاز خود را از این شبکه دریافت می کنند.

وی افزود: ما قبل از این، از چند شبکه دیگر نیز بازدید داشتیم اما پرس تی وی با همه آن ها فرق داشت. از آن جایی که پرس تی وی یک شبکه بین المللی محسوب می شود و در رقابت با رسانه های قدرتمندی از سراسر جهان فعالیت می کند، از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفته و همچنین نیروی انسانی حرفه ای بهره می برد که برای تیم رسانه ای ما بسیار جالب توجه بود.

در این هیات رسانه ای افرادی با تخصص‌های مختلف اعم از خبرنگار، عکاس، گرافیست، کارگردان و ... از رسانه‌های عراقی حضور داشتند که از بخش های مختلف شبکه پرس تی وی بازدید کردند و با روند تهیه، تولید و پخش اخبار در این شبکه بین المللی انگلیسی زبان آشنا شدند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز