«چرخ» بررسی می کند:

چهره ماندگار فیزیک مهمان امشب چرخ

۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۳۰:۴۵
کد خبر: ۷۵۰۶۵۱
چهره ماندگار فیزیک مهمان امشب چرخ
شبکه چهار سیما امشب در برنامه «چرخ» به فناوری فضایی و تاثیرات آن در زندگی روزمره می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «چرخ» به تهیه کنندگی الهه بهبودی که تلاش می کند تا با حضور چهره‌های علمی و پژوهشی به رویدادهای علمی بپردازد، امشب (17 شهریور) با حضور رضا کلانتری نژاد مدیرعامل شرکت دانش بنیان شزان از فناوری فضایی می گوید.

این مجله علمی که از بخش های مختلفی تشکیل شده است، در قسمت «علم به زبان ساده» علی اکبر یالپانیان به سوالات مخاطبان در خصوص گوزن ها پاسخ می دهد.

«صندلی علم سنج» عنوان قسمت دیگری از این مجله زنده تلویزیونی است، که در برنامه امشب امیرشهاب رضویان کارگردان و فیلم نامه نویس ، 7 باور علمی رایج بین مردم را بررسی می کند.

در بخش «اتاق دانشمند» برنامه این هفته، دوربین برنامه «چرخ» به سراغ اتاق و فضای زندگی دکتر یوسف ثبوتی فیزیکدان سرشناس ایرانی رفته است. پروفسور یوسف ثبوتی ازجمله محققان و دانشمندان سختکوشی است که می‌توان او را گنجینه‌ای از تجربیات ارزشمند دانست. او را پیشکسوت علم نجوم در ایران می‌شناسند و سال 1380 به عنوان چهره ماندگار فیزیک انتخاب شد.

برنامه «چرخ» با اجرای محمدرضا مقدسیان و حسین فروتن کاری از گروه دانش شبکه چهار سیما است که شنبه ها ساعت 21 به صورت زنده به روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز