درباره هدیه تهرانی؛

هدیه سینمای ایران برای استارها

۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۶:۱۴:۴۰
کد خبر: ۷۵۴۲۲۴
هدیه سینمای ایران برای استارها
یادداشت: مجتبی احمدی

هدیه تهرانی چند روز پیش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی اش ضمن تبریک از همه همکارانش در فیلم سینمایی "بدون تاریخ، بدون امضا" عذرخواهی کرد که نمی تواند آن ها را در اکران های مختلف همراهی کند و در واقع معتقد است که بعد از پایان فیلمبرداری کارش با پروژه به پایان می رسد.

این رفتار حرفه ای ستاره زن سینمای ایران اگرچه شاید به مذاق بسیاری از خانواده سینما به خصوص صاحبان فیلم که به دنبال تبلیغات از حضور بازیگران در اکران های مختلف هستند، خوش نیاید اما یک رفتار حرفه ای از سوی ستاره سینمای ایران محسوب می شود که تصمیم ندارد تحت هر شرایطی در دسترس مخاطب باشد.

اینکه این روزها ستاره های مختلف سینما و البته بازیگران درجه دوم و سوم و چندم در اکران های مختلف حضور پیدا می کنند، ایجاد حاشیه می کنند با مخاطبان فیلم ها عکس های یادگاری می گیرند و گاهی با مصاحبه های بی ربط و با ربط سر و صداهای کاذب ایجاد می کنند اگر چه می تواند وجهه تبلیغاتی مناسبی باشد اما شاید در قواعد و قواره یک ستاره این رفتار تعریف شده نباشد. بی شک حضور فعال و پررنگ بازیگران و سلبریتی ها در فضاهای مختلف مجازی و غیر مجازی در جایگاه و لِول آن ها تأثیر منفی داشته باشد چرا که بی شک مخاطبی که در هر لحظه می تواند به ستاره مد نظرش و حتی زندگی خصوصیاش و البته گاهی فعالیت های روزانه اش دسترسی داشته باشد، انگیزه ای ندارد که برای او در گیشه سینما دست به جیب شود.

هدیه تهرانی با این تصمیم حرفه ای و مطلب آبرومند و پر از احترامش جایگاه خود را  بیش از پیش برای مخاطب سینما ارتقا داد و البته  درسی شد برای همه اهالی خانواده سینما که قرار نیست ستاره های سینما با حضور در اکران ها تأثیر مستقیم تبلیغاتی بر فروش فیلم ها داشته باشند. 

تهرانی که این روزها فیلم "روزهای نارنجی" را آماده اکران دارد کماکان یکی از بهترین های سینمای ایران محسوب می شود. 

با نگاهی  به کارنامه این بازیگر محجوب سینما می توان حس کرد در طول این سال ها شاید انتخاب اشتباهی داشته اما اصولا حضور اشتباهی در هیچ یک از فیلم هایش نداشته است. او در طول این سال ها  سعی کرده با وسواس و دقت بیشتری نسبت به سال های ابتدایی فعالیت اش انتخاب نقش کند و این فاکتور به ماندگاری او در  سینمای ایران کمک دوچندانی کرده است.

چندی پیش هدیه تهرانی با انتشار پستی در فضای مجازی خود مطلبی را مبنی بر عذرهخواهی اش به دلیل عدم حضور در اکران فیلم بدون تاریخ بدون امضا منتشر کرد و نوشت:

وحید جلیلوند؛ علی جلیلوند؛ امیر و نوید عزیز و زکیه بهبهانی عزیزم؛ جناب علی زرنگار؛ جناب علیخانی و همه ی عوامل حرفه‌ای و خوب و دوست داشتنی سازنده فیلم «بدون تاریخ ، بدون امضا»؛ حضور به عنوان نماینده ایران در اسکار را در کنار موفقیت های دیگرِ فیلم به همه شما عزیزان تبریک فراوان می گویم و برای همه آرزوی موفقیت می کنم.

از آنجایی که در موفقیت های فیلم در اکران ها و جشنواره ها در کنارتان نبوده ام، موظفم بگویم با اینکه سالهائی است که اشکال تفکرم متاسفانه این بوده که پس از اتمام یک کار، بنظرم کار من تمام می‌شود، لذا نقشی تاثیرگذار و همراهیِ پس از پایانِ تقریبا هیچ فیلمی را با حضور فیزیکی در کنار آن نداشته ام؛ اما می دانید که همیشه قلبا در کنارتان بوده ام و خواهم بود و به همه شما افتخار می کنم و تجارب ارزشمندی را از تجربه همکاری با همه شما عزیزان گرانمایه به یادگار خواهم داشت.

تبریک فراوان و با آرزوی موفقیت های بیشتر

ان شاالله که بدرخشید»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز