به تهیه کنندگی حسین مروی؛

پایان «ردپای عشق» با «عقیق»

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۱:۲۴
کد خبر: ۷۵۵۴۳۶
پایان «ردپای عشق» با «عقیق»
آخرین قسمت از ویژه برنامه برنامه محرمی شبکه چهار با عنوان «ردپای عشق» 2 مهرماه به روی آنتن می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ویژه برنامه «ردپای عشق» به تهیه کنندگی حسین مروی که در دهه اول محرم، هر روز یک سریال خاطره انگیز محرمی سالهای قبل  را در قالب یک قسمت 100 دقیقه ای روانه آنتن کرد، آخرین قسمت این برنامه روز دوشنبه با پخش سریال «عقیق» به پایان می رسد.

امروز 31 شهریور ماه ساعت 11 سریال «نفس گرم» ساخته محمدمهدی عسگر پور تحلیل و پخش و دوم مهر ماه سریال «عقیق» ساخته بهرنگ توفیقی را پخش می کند.شایان ذکر است این برنامه روز یکشنبه به دلیل پخش ویژه برنامه شبکه چهار برای آغاز سال تحصیلی پخش نمی شود.

مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور درباره ،"ملیحه" معلم قرآن است که همیشه به رهنمودهای قرانی عمل و در برابر مشیت الهی، خود را تسلیم کرده است. او زندگی راحت و آرامی به همراه همسرش "حاج مرتضی" دارد، اما تصادف حاج مرتضی، زندگی آنها را تحت الشعاع قرار داده و از مسیر آرام خود خارج کرده است. حاج مرتضی به کما می‌رود و ملیحه هر روز به ملاقات او به بیمارستان می‎رود که در همین روزها زنی را می بیند که به ملاقات همسرش آمده و ....

مرجانه گلچین، محمود پاک‌نیت، حامد کمیلی، رویا تیموری، محمد عمرانی، لیندا کیانی، نیلوفر خوش‎خلق، سیما تیرانداز و ... از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «عقیق» عاشقانه ای است در دل تاریخ که سعید نعمت الله فیلمنامه آن را به نگارش در آورده است. داستان این سریال در سال ١٣٠٨ شمسى و با محوریت "احد شیرو" (علیرضا آرا) روایت می‌شود که کارش خرید و فروش مواد مخدراست و به مالش تعرض شده. او براى گرفتن حقش به تهران مى آید، اما آمدن به تهران برای او گران تمام می‌شود و ...

سریال «عقیق» سال ۱۳۹۶ تولید شده و تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا شفیعی بر عهده داشته است. شبنم مقدمی، هدایت هاشمی، بهزاد فراهانی، نادر فلاح، علیرضا آرا، نسیم ادبی، داریوش سلیمی و جمال فوادیان از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

مجموعه «ردپای عشق» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز