بهاره رهنما با انتشار مطلبی در فضای مجازی خود مطرح کرد؛

بهاره رهنما: به اندازه خرید کنیم!

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۵۵:۵۸
کد خبر: ۷۵۸۳۷۵
بهاره رهنما: به اندازه خرید کنیم!
بهاره رهنما با انتشار مطلبی در فضای شخصی خود با اشاره به صرفه جویی در خرید نوشت: «کمتر هیزم جمع کنیم ... سرخ پوستان از رییس جدید پرسیدند: آیا زمستان سختی در پیش است؟ رییس جوان قبیله که نمی دانس‌ت چه جوابی بدهد گفت: برای احتیاط بروید هیزم تهیه کنید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ بهاره رهنما با انتشار مطلبی در فضای شخصی خود با اشاره به صرفه جویی در خرید نوشت: «کمتر هیزم جمع کنیم ... سرخ پوستان از رییس جدید پرسیدند: آیا زمستان سختی در پیش است؟ رییس جوان قبیله که نمی دانس‌ت چه جوابی بدهد گفت: برای احتیاط بروید هیزم تهیه کنید.

سپس به سازمان هواشناسی زنگ زد: آقا امسال زمستان سردی در پیش است؟ و پاسخ شنید: اینطور به نظر می آید.

پس رییس دستور داد که بیشتر هیزم جمع کنند، و بعد یک بار دیگر به سازمان هواشناسی زنگ زد: شما نظر قبلی تان را تأیید می کنید؟ و پاسخ شنید: صد در صد

رئیس دستور داد که همه سرخپوستان، تمام توانشان را برای جمع آوری هیزم بیشتر بکار ببرند. سپس دوباره به سازمان هواشناسی زنگ زد: آقا شما مطمئنید که امسال زمستان سردی در پیش است؟ و پاسخ شنید: بگذار اینطور بگویم؛ سردترین زمستان در تاریخ معاصر.

رییس پرسید: از کجا می دانید؟ و پاسخ شنید: چون سرخ پوست‌ها دارند دیوانه وار هیزم جمع می‌کنند!

برخی وقتها ما خودمان مسبب وقایع اطرافمان هستیم. حالا بنظر شما خودرو، دلار، طلا، گوشت، مرغ و ... باز هم گران می شود!؟ کمتر هیزم جمع کنیم!»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز