در روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی در شبکه پرس تی وی روایت می شود:

داستان «مقاومت مردم بی دفاع فلسطین» در برابر اسراییل غاصب

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۰:۱۱
کد خبر: ۷۵۸۹۲۳
داستان «مقاومت مردم بی دفاع فلسطین» در برابر اسراییل غاصب
شبکه پرس تی وی به مناسبت 9 مهر روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی مستند «اسراییل در برابر قانون: مجازات جمعی» (Israel above the Law: Collective Punishment) را روی آنتن می برد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به کارگردانی عاطف عیسی، محصول سال 2017 شبکه پرس تی وی است و حملات نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و هدف قرار دادن مردم بی دفاع را به تصویر می کشد.

در این مستند، وضعیت آوارگان حاصل از این حملات، وضعیت وخیم مردم غزه در خانه های نیمه ویران یا چادرهای موقت و نامناسب، سختی های بازسازی خانه های ویران شده به دلیل محاصره شدید و عدم وجود مصالح ساختمانی مورد بررسی قرار می گیرد.

عملکرد سازمان ها و نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل در قبال جنایات علیه مردم مظلوم فلسطین، ناکافی بودن کمک های این نهادها برای ساماندهی مناسب آوارگان و شرایط بحرانی غزه با وجود فعالیت این نهادها از دیگر مواردی است که در این مستند به نمایش در می آید.

مستند «اسراییل در برابر قانون: مجازات جمعی» دوشنبه 9 مهر ماه ساعت 04:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن در چهار نوبت در ساعات 09:00 ، 15:00 و 21:00 و همان روز روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز