در فرهنگسرای گلستان؛

از خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل می‌شود

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۳:۲۹
کد خبر: ۷۶۰۰۶۸
از خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل می‌شود
در ویژه برنامه «در کوی نیکنامان» فرهنگسرای گلستان با اهدای لوح سنگی از خانواده های معزز شهیدان مرتضی احمدی دستجردی، سروان امین نیکوکار و مرتضی حق شناس تجلیل می شود.

به  گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «در کوی نیکنامان» عنوان برنامه‌ای است که به میزبانی فرهنگسرای گلستان و با هدف تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور آموزه‌های دینی مناسبتی، ترویج سبک زندگی شهدا،تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا، ترویج باورهای دینی و بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه برگزار می‌شود.

ویژه برنامه «در کوی نیکنامان» صبح روز پنج شنبه 12 مهر ماه ساعت 7:30 با حضور خانواده معظم و معزز شهدا برپا می شود و همراه با قرائت دعای پر فیض زیارت عاشورا ومرثیه خوانی و روضه خوانی و مداحی ذاکر اهل بیت(ع) از خانواده معظم شهیدان مرتضی احمدی دستجردی متولد 2 اسفند ماه 1340 تهران که در 7 مرداد ماه 1361 درمنطقه سردشت به دست منافقین، سروان امین نیکوکار متولد 22 خرداد ماه 1361 تهران که در 15 آذر ماه 1384 در سانحه هوایی سقوط هواپیما در شهرک توحید و مرتضی حق شناس متولد 1 فروردین ماه 1338 تهران که در 4 تیر ماه 1366 مبارزه با سوداگران مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل شده اند.تجلیل خواهد شد.  

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز