برنامه صبحگاهی شبکه دو؛

حسین عبدی مهمان از فراز الوند می شود

۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۶۰۵۶۶
حسین عبدی مهمان از فراز الوند می شود
مسابقات جام باشگاه های آسیا و جام حذفی کشور در بخش ورزشی برنامه تلویزیونی«از فراز الوند» بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ حسین عبدی مهمان برنامه تلویزیونی «از فراز الوند» خواهد شد.

مجتبی احمدی تهیه کننده و سردبیر این برنامه تلویزیونی در گفت و گو با خبرنگار برنا گفت: با توجه به سابقه و حضور این پیشکسوت پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا در نظر داریم با حضور ایشان و مهدی حجبری کارشناس ورزشی برنامه به بررسی بازی پرسپولیس و السد قطر بپردازیم و مسابقات جام حذفی را نیز بررسی کنیم.

احمدی افزود: در این هفته با توجه به همزمانی با هفته ناجا در صدد هستیم تا مسئولین پلیس را در برنامه دعوت کنیم و به اقدامات نیروی انتظامی بپردازیم.

او اضافه کرد: قطعا با توجه به مقارن شدن روز یکشنبه و این هفته با روز جهانی کودک و هفته ملی کودک در نظر داریم وضعیت تئاتر و سینمای کودک و تولیدات سیما را در این ژانر بررسی کنیم.

مجله صبحگاهی فراز الوند به تهیه کنندگی حمیدرضا معدنچی و مجتبی احمدی از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 7:30 با اجرای محمودرضا قدیریان و محیا اسناوندی و محمدرضا یزدان پرست(کارشناس_مجری حوزه اخبار) از شبکه دو سیما روی آنتن می رود. محمد مبین (کارشناس حوزه اجتماعی و اقتصادی)، مهدی هژبری (ورزشی)، غزاله پورخاکی (فرهنگ و ادب)،  عباس غفاری (تئاتر و سینما) و مینا پورنیا کارشناسان بخش های مختلف این برنامه تلویزیونی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز