با موضوع ورزش، سلامت و احترام؛

جنجالی ترین فوتبالیست ایران در «از فراز الوند»

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۰۶:۳۵
کد خبر: ۷۶۳۸۰۰
جنجالی ترین فوتبالیست ایران  در  «از فراز الوند»
مهدی هاشمی نسب با «از فراز الوند» گفت و گو می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مهدی هاشمی نسب که سابقه بازی در دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد مهمان مجله صبحگاهی «از فراز الوند» خواهد شد.

مجتبی احمدی تهیه کننده و سردبیر برنامه «از فراز الوند» در گفت و گو با برنا مطرح کرد: با مهدی هاشمی نسب که سابقه بازی در دو تیم محبوب پرسپولیس و استقلال را دارد و انتقال او از پرسپولیس و استقلال با حواشی زیادی همراه بود مهمان «از فراز الوند» خواهد شد تا خاطرات ورزشی این بازیکن و مسیرهایی که او در زندگی حرفه ای اش با چالش رو به رو شده است را مورد بررسی قرار دهیم.

احمدی افزود: قرار است مهدی هاشمی نسب از فراز و فرودهای زندگی حرفه ای اش بگوید و از مسیری که باعث شده است او در دربی پایتخت هم به استقلال گل بزند و هم به پرسپولیس صحبت کنیم.

مجله صبحگاهی فراز الوند به تهیه کنندگی حمیدرضا معدنچی و مجتبی احمدی از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 7:30 با اجرای محمودرضا قدیریان و محیا اسناوندی و محمدرضا یزدان پرست(کارشناس_مجری حوزه اخبار) از شبکه دو سیما روی آنتن می رود. محمد مبین (کارشناس حوزه اجتماعی و اقتصادی)، مهدی هژبری (ورزشی)، غزاله پورخاکی (فرهنگ و ادب)،  عباس غفاری (تئاتر و سینما) و مینا پورنیا کارشناسان بخش های مختلف این برنامه تلویزیونی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز