بهروز مفید در گفت و گو با برنا؛

ده قسمت از مجموعه «محکومین ۲» تصویربرداری شده است

۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۶:۰۷:۰۰
کد خبر: ۷۷۱۰۷۶
ده قسمت از مجموعه «محکومین ۲» تصویربرداری شده است
بهروز مفید از ساخته شدن 10 قسمت از مجموعه «محکومین 2» خبر داد.

بهروز مفید تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون که این روزها مشغول ساخت مجموعه تلویزیونی «محکومین 2» است در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول ساخت قسمت دهم مجموعه «محکومین 2» هستیم و تدوین این اثر همزمان با فیلمبرداری در حال انجام است.

مفید خاطرنشان کرد: تمامی تصویربرداری این اثر در تهران انجام خواهد شد و با توجه به شرایط پیش‌بینی ما بر این است که این سریال پاییز سال آینده از تلویزیون پخش خواهد شد چرا که مراحل تولید این اثر تا اردیبهشت سال 1398 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کورش تهامی آخرین بازیگری است که به جمع بازیگران این مجموعه اضافه شده و به زودی برای تصویربرداری قسمت‌های جدید سراغ بازیگران دیگری خواهیم رفت که هنوز حضور آنها قطعی نشده و طی دو هفته آینده بازیگران جدیدی به جمع عوامل ساخت این سریال اضافه می‌شوند.

این تهیه‌‎‌کننده در پایان اظهار داشت: تلاش ما بر این بوده که بحث مجازات جایگزین حبس را در مجموعه تلویزیونی «محکومین 2» داشته باشیم و در کنار آن بحث طلاق و خانواده را نیز مطرح خواهیم کرد. امیدوارم با تلاش‌هایی که انجام می‌دهیم این مجموعه به خوبی از سوی مخاطبان و مردم ایران استقبال شود.

سیدجمال سیدحاتمی کارگردان و مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی کار نگارش فیلمنامه را بر عهده دارند.

مجموعه تلویزیونی «محکومین ۲» به تهیه‌کنندگی بهروز مفید، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در۴۰ قسمت برای پخش از این شبکه تولید می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز