همزمان با ۲۸ صفر؛

سوگواره شعر آیینی «برآستان اشک» برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۳:۴۵:۰۰
کد خبر: ۷۷۱۶۹۳
سوگواره شعر آیینی «برآستان اشک» برگزار می شود
شب شعر آیینی"برآستان اشک"به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) با حضور برجسته ترین شاعران آیینی در فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ پنجمین سال سوگواره شعر آیینی برآستان اشک -شب شعر و مرثیه خوانی- به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) طی روزهای یکشنبه 13و دوشنبه 14 آبان ماه ساعت 15/30 در فرهنگ سرای اندیشه 

برگزار می شود.

گفتنی است در اولین شب این مراسم که با اجرای سید حسین متولیان همراه است، محمد رسولی، محمد حسین مهدویان، مرتضی طوسی، فاطمه نانی زاد، مرتضی امیری اسفندقه، قاسم صرافان، هادی جانفدا و ناصر فیض به شعر خوانی خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است سوگواره شعر آیینی برآستان اشک هرساله همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) با حضور برجسته ترین شاعران آیینی در ایام محرم و صفر برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در این مراسم می توانند به خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی(اندیشه)، فرهنگ سرای اندیشه مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88765509 و 88766030 تماس بگیرند.

شایان ذکر است در پایان مراسم قرعه کشی سه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز