نگارخانه فرهنگ سرای سرو برگزار می کند:

اشعار مرحوم حسین پناهی در قاب خوشنویسی

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۴:۰۷:۰۰
کد خبر: ۷۷۵۸۳۸
اشعار مرحوم حسین پناهی در قاب خوشنویسی
نمایشگاه خوشنویسی سپیده مبرهن از اشعار و دلنوشته های حسین پناهیروز جمعه 25 آبان با حضور فرزندش (آنا پناهی) و جمعی از هنرمندان ،کارگردان و اساتید انجمن خوشنویسان در نگارخانه فرهنگ سرای سرو افتتاح می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ هدف از برگزاری این نمایشگاه زنده نگاه داشتن یاد و خاطرات حسین پناهی بوده که  با 22 اثر خوشنویسی به مدت یک هفته از ساعت 10 تا 19در معرض نمایش علاقه مندان قرار می گیرد. 

بخش جنبی نمایشگاه خوشنویسی سخنرانی وپرداختن به آثار سینمایی زنده حسین پناهی در سالن آمفی تئاتر فرهنگ سرای سرو برگزار می شود و در پایان یکی از آثار به نمایش گذاشته شده به آنا پناهی اهدا خواهد شد .

سپیده مبرهن هنرمند جوان 32 ساله ، در 8 سال پیاپی نمایشگاههایی از دیالوگهایسینمای علیحاتمی ، مسعود کیمیایی ، خسرو شکیبایی ، پرویز پرستویی برگزار کرده و در این نمایشگاه به سراغ اشعار زیبا و پرمعنای مرحوم حسین پناهی رفته است.

مراسم افتتاحیه ساعت 16 ، روز جمعه 25 آبانماه در فرهنگسرای سروواقع در خیابان ولیعصر(عج) ، بالاتر از پارک ساعی، کوچه ساعی دومبرگزارمی شود و شرکت برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز