به مناسبت ایام گرامیداشت کتاب،کتاب‌خوانی و کتابدار صورت می گیرد؛

تجهیز کتابخانه های مدیریت فرهنگی هنری

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۷۵۹۰۳
تجهیز کتابخانه های مدیریت فرهنگی هنری
کتابخانه های"عطار نیشابوری" و"هفت چنار" از مراکز تحت پوشش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10 همزمان با گرامیداشت روزکتاب،کتابخوانی وکتابدار؛ تجهیز می شوند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محمدرضا جمالی مدیر فرهنگی هنری منطقه 10 ضمن تبریک به مناسبت ایام گرامی داشت کتاب، کتاب خوانی درباره تجهیز و ارتقاء ظرفیت کتابخانه های منطقه که اولویت های اساسی در خدمت رسانی به شهروندان منطقه 10  است گفت: در راستای خدمت رسانی فرهنگی در نظر داریم به مناسبت گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی تعداد300 جلدکتابدر حوزه کمکدرسیتماممقاطعتحصیلیرا که از معتبرترین موسسات انتشاراتی خریداری شده است را برای مخاطبان عزیزکتابخانه"عطارنیشابوری"و 100 جلدکتاب درحوزه کودک و نوجوان را برای مخاطبان کتابخانه "هفت چنار"به ظرفیت این دوکتابخانه اضافه کنیم.

رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری خاطرنشان کرد: بی تردید اهتمام به نیازهای فرهنگی شهروندان با عنایت به ماموریت های محوله سازمانی و تاکیدبر لزوم پاسخگویی صحیح و راهنمایی مخاطبانو تکریم ارباب رجوع حرکت شایسته ای است که کتابدارانمنطقه10با جدیت توام بااخلاق اسلامی تلاش مجدانه و باور دارند.

گفتنی است:کتابخانه عطار نیشابوریدرسال 1372 در زمینی به مساحت 300 مترمربع در طبقه سوم این فرهنگسرا تاسیس شد.این کتابخانه با ظرفیت نزدیک به 36 هزار جلدکتاب و 1200 عضو فعال دارای یک سالن مطالعه به مساحت 110 مترمربع؛ همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شبروزهای زوج ویژه خواهران و روزهای فرد نیز درخدمت برادران است.

همچنین کتابخانه"هفت چنارواقعدربوستانناظمی در ساختمانی به مساحت تقریبی 105 متر مربع ، همه روزه از ساعت 8 صبح تا 6 عصر پذیرای عموم علاقه مندان به مطالعه است. 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی: میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیرقلی؛ فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه کرده یا با شماره تلفن:55135553تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز