بازگشت بازیگر قدیمی به تلویزیون با «همین الان یهویی»

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۲۲:۲۴
کد خبر: ۷۷۷۴۱۸
عباس محبوب، بازیگر قدیمی تلویزیون که در چند سال اخیر کمتر در آثار تلویزیونی حضور پیدا کرده بود، بعد از یک وقفه طولانی با برنامه ترکیبی «همین الان یهویی» که مشارکتی ازپلیس فتا و شرکت شاپرک است به شبکه دو آمد.

عباس محبوب، بازیگر با سابقه طنز، درباره حضورش در برنامه «همین الان یهویی» گفت: من به پیشنهاد یوسف صیادی و با اطمینانی که ایشان درباره کیفیت گروه تولید به من داد به پروژه پیوستم و از طرف دیگر به آقای محسنی کارگردان اثر نیز اعتماد کردم، زیرا می‌دانستم چنین برنامه‌هایی جز به شرط کیفیت مورد توجه قرار نمی‌گیرند؛ خوشبختانه حاصل کار هم تا اینجا راضی کننده بوده و به گمانم مورد پسند مخاطب نیز قرار بگیرد. 

وی ادامه داد: من بعد از مدت‌های طولانی که از فضا دور بودم، دوباره با یک برنامه آیتمی به تلویزیون برگشتم و احساس می‌کنم همچنان موفق شوم مخاطب را با خودم همراه کنم.

بازیگر برنامه «همین الان یهویی» در پاسخ به این سوال که خود او شخصا چقدر به آموزه‌های این برنامه توجه می‌کند بیان داشت: این برنامه درباره خطرات موجود در زندگی مدرن امروزی که وابستگی زیادی به تکنولوژی دارد هشدار می‌دهد و من صراحتا می‌گویم که بله باید رعایت کرد. در شرایط امروز جامعه مگر می‌شود سهل‌انگاری کنیم؟ اوضاع اقتصادی جامعه خراب شده است و در همه جای جهان در چنین شرایطی بساط کلاهبرداری هم پهن می‌شود و ما باید خود را نسبت به همه وقایع جدید به روز نگه داریم.

عباس محبوب در خاتمه اضافه کرد: بازیگری وقتی جنبه آموزشی به خود بگیرد وابستگی زیادی به متن پیدا می‌کند و نمی‌توان چندان بداهه پردازی کرد و «همین الان یهویی» هم از همین دست بود، اما همه ما بازیگران تلاش کردیم جنبه سرگرم کنندگی کار را حفظ کنیم.

«همین الان یهویی» با موضوع آموزش شیوه درست رفتار در فضای مجازی در زمینه پرداخت‌های الکترونیکی به تهیه کنندگی نیما محسنی هر جمعه ساعت 11صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز