نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس؛

مجلس هم حتما از کارهای فرهنگی حمایت می کند

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۲۵:۳۸
کد خبر: ۷۷۷۴۲۵
مجلس هم حتما از کارهای فرهنگی حمایت می کند
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: مجلس هم حتما از کارهای فرهنگی و از موسسات فرهنگی حمایت خواهد کرد چراکه این موسسات بودجه خاصی در این زمینه ها دارند.

سیده فاطمه ذوالقدر درباره اهمیت برگزاری جشنواره بین المللی فیلم رشد، گفت: مشخص که برای نوجوانان، جوانان، دانشجویان است که سالیان سال است که در حال برگزاری است و به نظر من کارفرهنگی خوبی است که در زمینه های مختلف هنری است و می تواند جو خوبی را در محیط مدرسه ایجاد کند و انگیزه ای برای آنها به وجود بیاورد که به رقابت بپردازند و استعداد بچه ها در قالب های موسیقی، شعر شکوفا شود.

وی افزود: مجلس هم حتما از کارهای فرهنگی و از موسسات فرهنگی حمایت خواهد کرد چراکه این موسسات بودجه خاصی در این زمینه ها دارند و به خصوص که اگر در ارتباط با آموزش و پرورش باشد حتما از آنها حمایت خواهد شد. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به این که اخیرا جلسه ای با وزیر آموزش و پرورش داشتیم و با توجه به این که امسال هم سال اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی است حتما این گونه جشنواره ها در تحقق این شعار در قالب فیلم، شعر ، تاتر می تواند از نظر فرهنگی برای خرید کالای ایرانی کمک کند. 

وی گفت: از طریق انگیزه دادن، شرکت در مسابقات، فعالیت های هنری و فرهنگی ، مذهبی می تواند کمک کند که کمی حداقل کودکان، نوجوانان و جوانان از این فضای مجازی خارج شوند و دنیای واقعیت را لمس کنند.

ذوالقدر افزود: بنابراین ما باید در این جشنواره در کنار سرگرم کننده بودند آنها حتما به محتوای آموزشی و تربیتی آن نگاه ویژه داشته باشیم. چرا که حتما تصویر قدرت انتقال و آموزش زیادی در کودکان دارد، باید دنبال تولیدات فاخر برای کودکان باشیم.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: امروز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در راستای تخصیص بودجه تصویب شده برای تولید آثار فاخر تلاش کرده و مشکلات مالی تهیه کنندگان آثار فاخر فرهنگی به خصوص در زمینه کودکان را حل کند. 

ذوالقدر خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه جشنواره ها حتما می تواند در رشد و پرورش کودکان و جوانان و نوجوانان ما اثر مفید داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز