در ویژه برنامه «به عموم جوانان در غرب»

بررسی بازتاب های نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غرب

۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۸۱۴۴۶
بررسی بازتاب های نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غرب
ویژه برنامه « به عموم جوانان در غرب» ، مجموعه ای است که گروه فرهنگ و معارف در پانزده قسمت به مناسبت سالگرد نگارش نامه تاریخی مقام معظم رهبری به جوانان غرب تهیه کرده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، گروه فرهنگ و معارف اسلامی برون مرزی همزمان با نشر نامه دوم رهبری به عموم جوانان در غرب که پس از حوادث تروریستی در فرانسه منتشر شد، ویژه برنامه 15 قسمتی با همین عنوان «به عموم جوانان در غرب» را تدارک و هر هفته یک شماره از این برنامه را در اختیار رادیوهای معاونت قرار داده است.

 غلامرضا ابراهیم آبادی مدیر گروه فرهنگ و معارف اسلامی معاونت برون مرزی گفت : در این 15 برنامه در هر قسمت بخشی از نامه رهبری از جمله «تروریسم دولتی اسرائیل»، «ابعاد حقوق بشری نامه، زوال فرهنگ غرب»، «دلایل رشد اسلام هراسی»، «ریشه یابی تفکرات افراطی و نقش غرب در ایجاد و حمایت از این گروهها»، «دلایل برخورد دوگانه غرب با جنبش بیداری اسلامی» ، و «بازتاب رسانه ای نامه»  بررسی شده است.

امسال نیز به مناسبت سالروز نشر این نامه گروه فرهنگ و معارف برنامه تولیدی در نظر گرفته است که ضمن بررسی مضمون نامه، ابعاد و پیامدهای آن را بررسی می شود.

ابراهیم آبادی تصریح کرد : بعد از نشر نامه های رهبری، تولید سریالی برنامه هایی با مضمون مورد نظر نامه های رهبری در گروه بیشتر شد به طوری که برنامه «اسلام را بشناسیم» در 220 برنامه، «حقوق بشر اسلامی» در 80 برنامه، «اسلام هراسی در غرب» در 42 برنامه (که هنوز ادامه دارد)، «پیشوایان الهی» در 72 برنامه، «معرفی جریان های تکفیری» در 36 برنامه و «نقد مبانی نظری و عملی داعش» در 32 برنامه در طول سال های بعد از نشرنامه تولید شده است.

به گفته مدیر گروه فرهنگ و معارف اسلامی معاونت برون مرزی، بیشتر رادیوهای این معاونت از این برنامه ها استفاده کرده اند ولی تمرکز اصلی در رادیوهای اداره کل اروپا و آمریکا بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز