نخستین تصویر از سهیل مستجابیان در «بی حسی موضعی»

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۲۱:۳۹
کد خبر: ۷۸۶۴۳۱
نخستین تصویر از سهیل مستجابیان در «بی حسی موضعی»
فیلمبرداری فیلم سینمایی «بی حسی موضعی» به کارگردانی حسین مهکام همچنان در خیابان های تهران ادامه دارد و به تازگی سهیل مستجابیان در نخستین تجربه سینمایی اش جلوی دوربین رفته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مستجابیان که به واسطه ویدیوهایش در فضای مجازی به شهرت فراوانی رسیده سال ها تجربه فعالیت در تئاتر دارد. وی از سال ۸۴ بعد از اتمام دوره دانشگاه در شیراز شروع به کار کردن تئاتر حرفه ای کرد و در همان سال جایزه بازیگری دوم استان را گرفت.چند سال بعد در تئاتری به نام «اتو پیای مشکوک» که نقش یک افغان را بازی می کرد جایزه بازیگری اول استان را گرفت و سال ۸۶ در تئاتری به اسم «بگرد تا بگردم» بازی کرد و جایزه دوم بازیگری کل کشور در جشنواره دانشجویی سال مشترکا به او و نوید محمدزاده تعلق گرفت.

حسن معجونی، پارسا پیروزفر، باران کوثری، سهیل مستجابیان و حبیب رضایی بازیگران اصلی «بی حسی موضعی» هستند. همچنین مراحل فنی همزمان درحال انجام است تا نخستین نمایش فیلم در جشنواره فجر باشد.

حبیب رضایی تهیه کننده «بی حسی موضعی» است و همچنین «محمد صادق رنجکشان» به عنوان سرمایه گذار و مجری طرح در این پروژه سینمایى حضور دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز