از نگاه پرس تی وی:

نگاهی به ناتوانی اروپا در انجام تعهدات برجام

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۸۶۶۶۴
نگاهی به ناتوانی اروپا در انجام تعهدات برجام
برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) به بررسی وعده‌های داده شده از سوی اروپایی‌ها به ایران در زمینه اجرای برجام و عدم توانایی آنها در انجام این تعهدات می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با مروری بر گذشت بیش از شش ماه از وعده های اروپایی ها درخصوص برقراری کانال مالی برای رابطه تجاری با ایران به بحث پیرامون عملی نشدن وعده های اروپایی ها در این زمینه خواهد پرداخت.

احتمال میزبانی این کانال توسط آلمان یا فرانسه، خروج شرکت های اروپایی از ایران به دنبال خروج آمریکا از برجام علی رغم اعلام پایبندی سه کشور اروپایی و اتحادیه اروپا مبنی بر پایبندی به برجام و ادامه تحریم های نفتی، بیمه و فلزات برخلاف تعهدات برجام از دیگر محورهای مورد بررسی به شمار می رود.

«ایران امروز» همچنین ضمن واکاوی اقدام اروپا برای نمایش استقلال خود در تصمیم گیری در مقابل واقعیت های موجود و عدم توانایی اروپا در حمایت از شرکت های خود در برابر تحریم های آمریکا مروری بر تعهدات عملی شده ایران در این زمینه خواهد داشت.

این برنامه میزبان کارشناسانی همچون رحیم بنامولایی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، حیدر توکلی رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی آیسودا، نصرت ا... تاجیک دیپلمات سابق ایران، محسن عامری تحلیلگر امور بین الملل و کیومرث یزدان پناه تحلیلگر سیاسی خواهد بود.

برنامه «ایران امروز» به تهیه کنندگی یوسف پور انوری، ساعت 00:03 بامداد چهارشنبه 21 آذر از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 06:00 و 19:00 ، پنجشنبه ساعت 08:00 و شنبه ساعت 11:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز