از نگاه پرس تی وی:

آمریکا و سیاست های داخلی ترامپ در سال ۲۰۱۸

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۳:۰۳
کد خبر: ۷۹۳۷۰۴
آمریکا و سیاست های داخلی ترامپ در سال ۲۰۱۸
اتفاقات و رویدادهای سیاسی مهم در آمریکا در سال 2018 و تصمیمات سیاسی بحث برانگیز و غیرمنطقی دونالد ترامپ در این سال در برنامه این هفته «ما مردم» مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی ضمن مروری بر سیاست های مهاجرتی، استعفاهای کاخ سفید، رسوایی های اخلاقی ترامپ، تحقیق از نقش روسیه در انتخابات 2016 آمریکا که همگی از سوءاستفاده از قدرت حکایت دارند، به واکاوی حکم سه سال زندان برای ریچارد کوهن، وکیل شخصی دونالد ترامپ به دلیل جرائمی از قبیل پرداخت رشوه به زنانی که گفته می شود با ترامپ در ارتباط بودند، می پردازد.

این برنامه همچنین به گفت و گو پیرامون استعفای جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا از سمت خود به دنبال اختلاف نظر با ترامپ بر سر حضور نظامی این کشور در سوریه و افغانستان پرداخته و   شکایات مطرح شده علیه برت کاواناگ، نامزد موردنظر ترامپ برای دادگاه عالی آمریکا را مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد داد.

برنامه «ما مردم» با حضور جی میشل اسپرینگمن دیپلمات سابق آمریکایی و جورج زامولی تحلیلگر مسایل سیاسی روی آنتن می رود.

«ما مردم» شنبه 8 دی ماه ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه یکشنبه ساعت 23:00 ، دوشنبه ساعت 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز