به کارگردانی بایرام فضلی؛

جن زیبا با تاخیر می آید!

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۴۸:۲۰
کد خبر: ۷۹۴۲۹۱
جن زیبا با تاخیر می آید!
فرش قرمز فیلم سینمایی «جن زیبا» به هفته آینده موکول شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مهرداد فرید تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جن زیبا» از برگزاری مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «جن زیبا» که قرار بود سه شنبه 27 آذر با حضور نورگل یشیلجایی در تهران برگزاری شود در هفته آینده خبر داد.

مراسم فرش قرمز این فیلم سینمایی که قرار بود در تهران و تبریز برگزار شود به دلیل عدم صدور مجوزهای لازم به زمان دیگری موکول شد و چهارشنبه 12 دی «جن زیبا» به اکران عمومی خواهد رسید و هفته آینده نیز اکران ویژه و فرش قرمز این فیلم سینمایی با حضور بازیگران در تهران و تبریز برگزار خواهد شد.

سایر عوامل این فیلم سینمایی که به کارگردانی بایرام فضلی ساخته شده است عبارتند از: تهیه کننده اجرایی در ترکیه: Altinay Persian – فیلمبردار : بایرام فضلی – تدوین : ابراهیم سعیدی – موسیقی : امیرعباس لطیفی – صداگذاری، میکس و ترکیب صدا: حسین قورچیان – برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: علی تهرانی- صدابردار: حسین حجازی- طراح گریم: علیرضا جوادپور – مجری طرح : علی اسفندیاری – طراح صحنه و لباس: افسانه میرمحمدی – جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری: التن نوری – جلوه‌های ویژه‌ی میدانی:  مرتضی اکبری – عکاس: علیرضا آب‌آب – پخش : فیلمیران.

نورگل یشیلچای، فرهاد اصلانی ، محرم زینال زاده ، لیلا زارع و… بازیگران فیلم هستند .

در خلاصه داستان فیلم آمده : یدالله یک سال است زنش را از دست داده و حالا غمگین است. او شبها  در خانه بزرگ و قدیمی اش تنهاست تا این که اتفاق جدیدی برایش رخ می دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز