گزارش پرس تی وی:

رزمایش نیروی زمینی سپاه و نمایش اقتدار و امنیت دفاعی ایران

۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۷۹۵۰۰۶
رزمایش نیروی زمینی سپاه و نمایش اقتدار و امنیت دفاعی ایران
برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) به بررسی توان نظامی ایران برای مقابله با خطرات احتمالی نظیر تهدیدات آمریکا، رژیم صهیونیستی یا سایر کشورها می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی یوسف پور انوری ضمن مروری بر برگزاری مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص) و با اشاره به تفاوت این رزمایش که در حالت تهاجمی به ساحل است، به بررسی تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جدید رزم در عملیات های آبی و خاکی می پردازد که با شرکت یگان‌های واکنش سریع، نیروی مخصوص و تکاوری، پهپاد‌های رزمی و شناسایی، بالگرد‌های هجومی و ناو تیپ ذوالفقار منطقه یکم نیروی دریایی سپاه مورد تمرین قرار گرفته است.

این برنامه که با حضور کارشناسانی از جمله حسین شیخ الاسلام سفیر سابق ایران در سوریه و قنادباشی تحلیلگر مسایل سیاسی روی آنتن می رود به همزمانی ورود ناو هواپیمابر آمریکایی جان سی سنتیس به خلیج فارس با مانور قایق های تندرو سپاه پاسداران نیز اشاره می کند .

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت 00:03 بامداد چهارشنبه 12 دی ماه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 06:00 و 19:00 ، پنجشنبه ساعت 08:00 و شنبه ساعت 11:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز