بهروز افخمی : اسکار دوم «فروشنده» از لج ترامپ بود؛

«فروشنده» فرهادی در حد اسکار بود؟!

۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۰:۲۸
کد خبر: ۷۹۵۶۹۳
«فروشنده» فرهادی در حد اسکار بود؟!
بهروز افخمی در نشستی در جشنواره «عمار» روایتی متفاوت از «هفت» ارایه داد و همچنین درباره رویکرد جشنواره های خارجی به سینمای ایران صحبت کرد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ افخمى در بخشى از این نشست با اشاره به اینکه اعتبار برخی جشنواره های خارجی در حال کاهش است، عنوان کرد: مشخص بود که اسکار دوم که به فیلم «فروشنده» تعلق گرفت از لج ترامپ بود. با این حال اگر در خلوت فکر کنید این سوال طرح می شود که واقعا این فیلم در حد اسکار بود یا خیر؟

این کارگردان در پاسخ به پرسشی درباره نرفتنش به «هفت» بیان کرد: من در همان زمان می خواستم هفت را به صورت تولیدی و آموزشی اجرا کنم اما به دلیل افزایش تماشاگران سراغ برنامه زنده رفتم. بعد از آن موقعیت هایی پیش آمد که همه فکر کردند من فردی جنجالی هستم ولی اینگونه نیست و دیگران کاری می کنند که من عصبانی شوم و حرفی بزنم که جنجال شود. حتی در شرایطی که همه فکر می کردند من باید با مخاطب ۱۵ یا ۲۰ میلیون خیلی خوشحال باشم ولی احساس پوچی می کردم و وقتی سر برنامه می رفتم احساس می کردم برنامه به فیلمی تبدیل شده که زیادی کش آمده است و در این شرایط می خواهید خودکشی کنید.

کارگردان فیلم «عروس» در بخشی دیگر با اشاره به اینکه در «هفت» چه نگاهی نسبت به کمدی داشته است، یادآور شد: شوخی تند زننده چه اشکالی دارد؟ برخی می گویند بچه این شوخی ها را یاد می گیرد، اما بچه ها اگر فحش ناموسی را از پدر و مادر یاد نگرفته باشند سال اول دبستان حتما یاد می گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز