در ایرانشهر؛

مارال فرجاد با «وقتی خروس می‌خواند» به روی صحنه می‌رود

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۴:۴۵
کد خبر: ۷۹۶۳۶۴
مارال فرجاد با «وقتی خروس می‌خواند» به روی صحنه می‌رود
مارال فرجاد که این روزها برای بازی در نمایش «وقتی خروس غلط می‌خواند» مشغول تمرین است از 23 دی ماه در ایرانشهر به روی صحنه می‌رود.

مارال فرجاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که به تازگی اجرای نمایش «محبوبه‌ها» با بازی او به پایان رسیده در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: به تازگی تمرینات اجرای نمایشی به نام «وقتی خروس غلط می‌خواند» را آغاز کرده‌ایم. این نمایش می‌تواند یکی از آثار خوب تئاتر باشد که به کارگردانی علی شمس از 23 دی ماه به روی صحنه خواهد رفت. «وقتی خروس غلط می‌خواند» در ایرانشهر به روی صحنه خواهد رفت. در این نمایش نقش بسیار خوبی دارم که فکر می‌کنم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شود.

این بازیگر درباره همکاری با ژاله صامتی در نمایش «محبوبه‌ها» گفت: همکاری با ژاله صامتی برای من بسیار جذاب بود، او همیشه هنرمندی بوده که من علاقه‌ داشتم با او حداقل یک بار همکاری کنم و این اتفاق با «محبوبه‌ها» افتاد که برای من بسیار خوشایند بود.

فرجاد خاطرنشان کرد: یک نمایش از این کارگردان چند سال پیش دیدم که بسیار کار خوبی بود و نظر من را به خود جلب کرد. زمانی که ژاله صامتی با من تماس گرفت من درگیر چند پروژه بودم که بدون خواندن متن دعوت او را پذیرفتم. در ابتدا وقت زیادی برای خواندن نمایشنامه نداشتم و به همین دلیل نمایشنامه را به یکی از دوستانم دادم که خواند و به من گفت که شخصیت مورد نظر ژاله صامتی شباهت‌هایی به من نیز دارد.

وی افزود: ژاله صامتی علاوه بر اینکه آدم و هنرمند خوبی است قدرت مدیریت بالایی دارد و با وجود اینکه می‌توانست اجرای نمایش «محبوبه‌ها» با بحران‌های زیادی روبرو شود خوشبختانه با مدیریت این کارگردان همه این بحران‌ها کنار گذاشته شد.

فرجاد خاطرنشان کرد: بازی در تئاتر من را از تلویزیون و سینما دورتر کرده اما از نظر روحی حالم بسیار خوب است چرا که در تئاتر سانسور کمتری وجود دارد و این باعث می‌شود که حال من بهتر باشد. شاید در تئاتر درآمد کمتری داشته باشم اما فضا به گونه‌ای است که آن را در حال حاضر ترجیح می‌دهم. من تجربه‌هایی در تلویزیون داشتم که چندان خوب نبود و بسیار خوشحالم که این تجربه‌های بد را داشتم چرا که امروز می‌توانم با حضور در نمایش‌های خوبی که بازی می‌کنم قدر این موقعیت‌ها را بدانم.

وی افزود: البته که در تصویر کارهای خوبی هم مثل «راه شب» داشتم. امروز از راهی که در پیش دارم بسیار راضی هستم و خوشحالم که در آثار نمایشی موفقی حضور دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز