با بررسی پرس تی وی؛

خروج نظامی آمریکا از سوریه

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۶:۴۴
کد خبر: ۷۹۶۳۸۴
خروج نظامی آمریکا از سوریه
برنامه این هفته «ما مردم» به بررسی دو موضوع شامل تصمیمات ناگهانی دونالد ترامپ مبنی بر خروج نظامی از سوریه و عقب نشینی از افغانستان و مشکلات ترامپ در سال 2019 خواهد پرداخت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه ضمن اشاره به تصمیمات اخیر ترامپ مبنی بر خروج نظامی از سوریه و افغانستان که مردم آمریکا، اعضای کنگره و تمامی متحدان این کشور را شوکه کرد، استعفای جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا در پی این تصمیم را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

نگاهی به تاثیر خروج آمریکا از سوریه بر حضور دیگر کشورهای حاضر در این کشور و واکاوی تاثیر این تصمیم بر کاهش قدرت گروه های تروریستی و مخالف در سوریه که اغلب آن ها توسط آمریکا، تجهیز تسلیحاتی و مالی می شدند نیز از دیگر محورهای موضوعی در این زمینه است که با حضور جانیس کورت کامپ، فعال ارشد صلح و روزنامه‌نگار آمریکایی مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

مشکلات پیش روی ترامپ در سال 2019 عنوان موضوع دیگری است که در برنامه این هفته «ما مردم» و با حضور کیت پریستون مدیر نهاد «اتک دِ سیستم دات او آرجی» از ایالت ویرجینیای آمریکا مورد بحث قرار می گیرد. از جمله این مسایل و مشکلات می توان مسائل مربوط به بودجه آمریکا، رویارویی با دموکرات ها در کنگره، تصمیمات بانک مرکزی آمریکا مبنی بر افزایش نرخ بهره و دیگر فشارهای سیاسی و حقوقی اشاره کرد.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، شنبه 15 دی ماه ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه یکشنبه ساعت 23:00 ، دوشنبه ساعت 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز