در پی درگذشت حسین محب اهری اعلام شد؛

پیکر بازیگر سینما و تلویزیون فردا تشیع می شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۵:۲۲
کد خبر: ۸۰۰۷۱۸
پیکر بازیگر سینما و تلویزیون فردا  تشیع می شود
بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که در سالهای آخر عمرش با انگیزه و انرژی بسیار به دنبال نجات از بیماری و شکست دردش با روحیه وتوان دو چندان تلاش می کرد؛ شب گذشته دار فانی را واداع گفت و به دیدار حق شتافت. خبرگزاری برنا درگذشت این هنرمند بزرگ را به خانواده سینما، تئاتر و تلویزیون تسلیت می گوید.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبر گزاری برنا؛ محب اهری اواسط آذرماه امسال پس از طی کردن دوره اول درمان و با بهبودی نسبی به صحنه تئاتر برگشته بود اما به دلیل ضعف جسمانی و شدت یافتن بیماری اواخر آذرماه دوباره در بیمارستان بستری شد.

وی همچنین طی ما ههای گذشته در سریال محکومین 2 و فیلم های سینمایی خداحافظ دختر شیرازی به کارگردانی افشین هاشمی و زهرمار با کارگردانی جواد رضویان به ایفای نقش پرداخته بود که باتوجه به راه یابی این فیلم به بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ، قطعا جای خالی این هنرمند در این دوره جشنواره تاسف برانگیز خواهد بود.

حسین محب اهری همچین در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی همچون محله برو بیا، سربداران، محله بهداشت، بوعلی سینا، باجناق‌ها، مختارنامه، تبریز در مه، پایتخت ۲، خوب، بد، زشت، دردسرهای عظیم ۲، معمای شاه، بیمار استاندارد، علی‌البدل، شب عید و… به ایفای نقش پرداخته است.

این بازیگر بامداد چهارشنبه در بیمارستان لاله تهران پس از این که سه روز را در کما به سر برده بود، در گذشت.

برای برگزاری مراسم تشییع هماهنگی هایی با همراهی خانواده این بازیگر، خانه تئاتر و اداره کل هنرهای نمایشی انجام می شود، ولی هنوز مشخص نیست مراسم تشییع از مقابل تالار وحدت انجام شود یا خانه هنرمندان که با مشخص شدن آن اطلاع رسانی انجام می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز